Inlägg från: Anghammarad |Visa alla inlägg
  • Anghammarad

Killar!! Är det vanligt att runka med..

Anonym (vet) skrev 2009-03-26 11:29:54 följande:

OK: Sherlock Holmes anmäler sig Om du frågar honom om han varit otrogen kommer han med MYCKET stor sannolikhet att svara Nej. Alltså påbörjas operation måste-själv-ta-reda-på-hur-det-ligger-till: Kolla mobil, mail, beställa specificerad telefonräkning (både på det fasta och mobila abbonemanget). Är han så klantig att han tagit kondomer hemma och inte skött det snyggare, så har han säkert lämnat andra spår efter sig också. Har hans sexlust till dig försvagats eller på annat sätt förändrats den senaste tiden?
    Glöm inte bort att installera en keylogger på datorn också.

Eller, skitsamma egentligen. Kör han på porten på en gång. Klart han har varit otrogen, han är ju man.
  • Anghammarad

Min hustru får läsa mina mail och kolla min telefon precis hur mycket hon vill, och jag hennes. Ingen av oss skulle dock komma på den fullkomligt makalöst befängda idén att faktiskt göra det.

• Anghammarad

Anonym (vet) skrev 2009-03-26 15:17:22 följande:

Det är ju inte heller som så att TS bara har tagit det här ur luften, man behöver väl inte vara speciellt svartsjuk lagd för att misstänka att det ligger en hund begraven i det här fallet.
    Jo
Svar på tråden Killar!! Är det vanligt att runka med..