• Toffsan

Balanscykel

SusyQgirl ---> Undrade bara vart det står att de ska vara 90 cm. Vår son är nämligen bara 80 och vi har funderat på att köpa en balanscykel nu till sommaren (han är 2 1/2).

Anouschka --> Var bor du, har du ngt tips vart man kan köpa en balanscykel som är lite mindre?

• Toffsan

Aha, ja dit var det ju en bit. Vad är det för märke du har, kanske kan man hitta det på nätet och se.

• Toffsan

Memba ---> Har också tittat på den sidan men tyvärr är den för stor för våran lilla kille. Vi har hittat en som ska fungera om man går efter specifikationerna men den verkar bara gå att köpa i USA eller Storbrittanien. Så jag är lite frustrerad just nu. Vill ju hitta ngn i sommar juh då han ju är 2 1/2 nu.

• Toffsan

Hej igen!

Drea --->Den var jättefin cykeln din man kom hem med, får jag bara fråga hur lång din dotter är. Har en liten son och det har varit jättesvårt att hitta ngt som han kan använda.

TygTiger---> Har läst tidigare om ngn som har köpt BMW:s cykel och har sökt efter den på nätet. Vart fick ni tag på eran?

• Toffsan

Drea---> Aha ok då vet jag, vår son är bara 80 cm så då blir det inte en sådan cykel iaf. Tack för snabbt svar. Synd dock, den var verkligen fin

• Toffsan

Aha k, kostar den då? Känns lite konstigt att gå till en bilhandlare dock ;)

Svar på tråden Balanscykel