Hur ofta äter ni efterrätt?
Vi äter efterrätt väldigt sällan. Är ingen efterrättsmänniska helt enkelt. ![]()
Hur är det hos er?
Vi äter efterrätt väldigt sällan. Är ingen efterrättsmänniska helt enkelt. ![]()
Hur är det hos er?
Väldigt sällan vi har efterrätt här...mest om vi har gäster. Men ibland kan barnen och jag få för oss att äta efterätt på helgen...men som sagt det är inte ofta.
Sällan - nästan bara om jag är ute och äter, så jag körde på ett par ggr i månaden.
Bara om vi har gäster men knappt ens då. Jag lägger hellre kalorierna på riktig mat.
någar gånger i veckan, mormor mycket för efterrätt oxå... men oftast e det fruktsallad eller liknade till 90% ibland nån kaka/godis men då på nån helg
Sällan, mest bara när vi har middagsgäster. Inte när bara familjen är hemma. Ingen orkar efterrätt efter måltiden. Vi fyller magarna med mat.
nästan varje helg... Jag älskar att baka och jag har begränsat mig till att jag bara får det på helgerna
Olika kladdkakor är min favorit
Men idag ska vi äta varma hallon och vaniljglass
Aldrig, absolut aldrig.
Oftast på lördagar iaf, är uppvuxen med efterrätt på helgerna och tycker att det är mysigt att sitta lite längre och äta då.
Jag är uppvuxen i en familj där vi minst en gång i veckan åt mat hos mormor och hon hade alltid efterrätt och det hänger kvar. Vi har efterrätt minst 1 gång i veckan.
Precis som det fortfarande hänger kvar att man har något fikabröd till fikat, annars är det inte fika:)
I princip bara när vi har gäster.
Ett par gånger i veckan, oftast fruktsallad men ibland nåt annat (som de får turas om att välja).
Det blir väl ett par gånger i månaden, på lördagen isåfall.
Hemma hos oss blir det typ bara om det är ngt speciellt, ngn födelsedag, jul, påsk eller någon annan högtid.
Skulle tippa på max 1 gång per månad i snitt.
Nevvah evvah
Sällan.