Inlägg från: ikli |Visa alla inlägg
  • ikli

Blivande pappor 09 Del 3

Sammi skrev 2009-04-29 15:11:23 följande:
    Vi får se vad det blir! =)
    Jag hoppas på en bebis...
  • ikli

Dagens webfråga: hur många ska grilla idag? *räcker upp handen*

• ikli
    Pecado skrev 2009-05-01 12:31:03 följande:
    Då ska jag oxå be att få räcka upp handen.Ikväll blir det förhoppningsvis grillning av nyfångad abborre och lite vitt till.
    Jag skulle kunna mörda för ett glas vin nu...
  • ikli
    mirakulix83 skrev 2009-05-02 13:33:25 följande:
    abraxe: Jaså där ser man. Jag själv är från Höör men jag flyttade för ett 1/2 år sen till Södra sandby. ikli: Det blir lite svårt om vi ska grilla för att vi ligger på sjukhuset med lillan. Hon är magsjuk.
    Oj då. Hoppas hon blir bra snart! Vi grillar några extra gånger för er då.
  • ikli

*Hoppas*

Stirzaker skrev 2009-05-05 21:37:17 följande:
    Jahapp då var man tillbaka igen. Förra gången slutade tyvärr i ett MA i vecka 7 lite drygt och följdes av två skrapningar och många besök på gynakuten. Det var ett helvete rent ut sagt och hur jävligt det var för sambon kan man ju inte ens föreställa sig. Men nu har hon plussat igen efter återförande av sista ägget av två som vi fick vid vår IVF. Vi ska på vårt första VUL på tisdag och jag hoppas naturligtvis att det ser bra ut, men samtidigt så törs man inte riktigt hoppas. Förra gången så hade hon ganska kraftiga symptom och nu känner hon ingenting förutom möjligen lite andfåddhet. Ja ja, vi hoppas iaf att det går bra nästa vecka!
  • ikli
    TARANTINO skrev 2009-05-09 18:33:33 följande:
    Trevlig helg!
    Tack! Det behövs. Här är två av tre barn sjuka så livet är lite sisådär just nu. Oc kallt har det varit också. gillar inte blåst...
  • ikli
    TARANTINO skrev 2009-05-10 01:06:40 följande:
    Låter inget vidare de där! hoppas dom kryar på sig snart!
    Tack. Det ena var ett falskt alarm. Det var en endagarsfeber så idag är det feberfritt. Skönt.
  • ikli

Kors i taket. Här är man borta ett par dagar och då helt plötsligt nästan fördubblas världsbefolkningen Grattis alla nyblivna pappor!!!

• ikli
    Pecado skrev 2009-05-17 13:01:37 följande:
    Hur underbart som helst att sitta här med sin snusande lilla tjej i famnen.Kommer på mig själv gång efter annan med bara sitta och fånglo på henne och tankarna flyter iväg.
  • ikli
    Rille85 skrev 2009-05-18 14:05:46 följande:
    Jag hoppar in jag med, vårat barn beräknas "landa" 24 juni 2009. Kul att äntligen hitta en sajt, där pappor kan vara med och snacka med varandra.
    Tjenare. välkommen.
    Ja det är skönt att kunna snacka med andra pappor, både nyblivna och gamla i gatan. Det går väl alltid bra att prata med frugan men hon är ju mamma och inte pappa och det är skillnad tycker i vilket fall jag.
Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 3