• lena 5

vänner i skåne

Var finns ni som är hemma och är över 30.Söker nya vänner som inte slutar skriva efter en gång är hemma till augusti .Är 36 och min yngsta är 7 månader ,hör gärna av er.

• Svar på tråden vänner i skåne
  • vygotsky

Hej! Här har du en till som ska vara hemma till Augusti. Min minsta blir ett år nu i april. Jag har sammanlagt fyra barn - 13,11,8 och 1 år gamla.

• lena 5

Hej på dej ,skoj att höra av någon.Mina är 15,14,7,8,och en ny på 7månader snart ,visst är det skoj med många barn.Var bor du om man får fråga.

• elliza

Hej hej.
    Har en dotter som är 14 mån (drygt 10 mån korr). Kommer vara hemma till juli. Vi finns i Skurup.

• lena 5

Hej på dej med,vad hittar man på i skurup på dagarna .I dag ska vi inte göra något alls bara ta det lungt.

• elliza

Jaaa, i Skurup händer ju inte så värst mycket spännande. Vi har varit och gungat och suttit ute i solen en stund. Så mycket mer action än så blir det nog inte idag.
    Vad brukar ni hitta på på dagarna annars då?

• lena 5

Hej igen,vi brukar bada på onsdagarna annars har jag att göra här hemma.Ja villket underbart väder det har varit i dag snart dags för trädgården.

• vygotsky

Hej! Jag bor i en liten ort i norra skåne!
    Och visst är det härligt med många barn. Både vi och barnen har stor glädje av varandra. Sen i Januari jobbar jag två dagar i veckan och resten är jag hemma. Då brukar jag och min lille prins gå på babysång och öppna förskolan. Eller tar vi en långpromenad och fika tillsammans med en kompis. Ibland kan dagarna kännas långa och dryga, men det blir säkert bättre nu när vädret börjar bli fint och man kan vara ute.

• lena 5

Ja det är det bästa jag har gjort i mitt liv så är det barna,villket underbart väder 14 grader varm och vindstilla ute.Måste ju gå in och ta en fick med töserna nu,hoppas att alla mår bra i dag höres lite senare om ni vill och kan.Kram Lena

• vygotsky

Vi mår bara bra. Jag är något förkyld, men det får man leva med. Har varit på långpromenad med en kompis nu på förmiddagen. I eftermiddag ska vi bara vara hemma och njuta av det fina vädret. Vad jobbar du med? Själv jobbar jag som lärare inom förskolan.

• lena 5

Hej,jag jobbar med att mjölka kor,har varit på samma gård nu i 7 år så jag trivs som fisken i vattnet.visst är det skönt nu att det blir vår. Jag älskar att vara i trädgården och göra vid den.

Svar på tråden vänner i skåne