elision skrev 2009-03-29 23:42:38 följande:
Ha, kunde skrivit det själv..., det ser ut som att jag åldrats minst fem år det sista året tycker jag. Jag tror att det har med att göra att jag är så jäkla smal i mig själv och efter att dottern kom så är det ännu värre. har ingen fyllighet alls i ansiktet. Skulle göra vad som helst för att gå upp ett par kilo och hoppas att det även sätter sig i ansiktet. Går jag ner två kilo så försvinner att kilo i fejset. Går jag upp två kilo inte fan sätter det sig i ansiktet. Tycker att rynkorna syns mer också. Nu är jag inne i en känligare perios och då blir man ju lite extra kritik och letar fel. Jag har köpt NO 7 och hoppas på underverk. Kör också brun utan sol så det känns lite bättre iaf Jag tycker att det är mycket vackrare att vara lite mullig, det ser på nått sätt friskare ut.
Ja, det där problemet har faktiskt jag också och ändå försöker jag gå ner i vikt nu efter graviditeten, har gått ner 4 hittills varav kanske 0,5 kilo i ansiktet... synd det där...Jag är 37 och det har verkligen gått utför sista året! Men skyller på att jag nyss separerat:).... för naturligtvis kommer jag se ung och vacker ut igen....