• Caprifolium

Är det en omöjlig uppgift att få en otränad kropp att SE vältränad ut?

Nu, idag, har jag fått för mig att jag ska sluta äta godis, börja träna och bli "vältränad" hm.
    Jag har en rätt smal kropp men allt sätter sig på magen och höfterna... har någon tips på hur man tränar bort det?

Sedan undrar jag hur mycket träning det krävs för att se någorlunda tränad ut osv? Vad är normalt att träna och efter hur lång tid kan det synas att man tränat?

Som ni förstår vill jag se snabba resultat då jag inte gillar att träna egentligen

• Svar på tråden Är det en omöjlig uppgift att få en otränad kropp att SE vältränad ut?
  • Aiwendil

Haha.. puffar upp din tråd då jag också vill veta

• Jonna74

Hej!
    Något jag fick snabba resultat av var bodypump varvat med spinning, det är den ultimata kombinationen tycker jag.
    Tränade 2 bodypump pass i veckan och 1 spinning, eller 2 spinning och 1 bodypump.

Kram Jonna

• S a C

Bodypump är skitjobbigt!
    Men håller med, det ger resultat!
    Jag såg dock inte så mycket muskler men märkte att jag blev starkare!

• S a C

Och det man gör är att man använder skivstång med vikter och rör sig i takt med musiken.

Det är alla möjliga övningar för armar och ben.

• Caprifolium

Fler tips?

Man kanske inte ska äta en pizza som jag gjorde nyss Ajabaja... hih

• starshine

Ät mycket pizza och drick mycket cola

Nä,ta en timmes promenad 3 gg i veckan. Gå på gym och träna 2 ggr i veckan. Bodypump är bra men som allt annat så tröttnar man....men då gäller det att va uthållig och träna ändå.

Svar på tråden Är det en omöjlig uppgift att få en otränad kropp att SE vältränad ut?