• Anonym

Killar! skulle ni vara med en tjej som har stor rumpa, ( inte tjock), eller med en tjej som har fått lite bristningar efter förlossningen?

Jag vill veta hur män tänker?

• Svar på tråden Killar! skulle ni vara med en tjej som har stor rumpa, ( inte tjock), eller med en tjej som har fått lite bristningar efter förlossningen?
  • Anonym (Jocke)

Stor hur då?

Som Jennifer Lopez och Beyonce?

Eller menar du en riktig kadonkadonk?

• Anonym (hmm)

Asså är du seriös??

De flesta här på familjeliv är nog föräldrar?
    Och många får bristningar och det finns nog en hel del med stora rumpor med!

Jag har nog inte världens minsta rumpa och bristningar fick jag ett par efter mina 2 graviditeter men min karl knullar mer än gärna med mig!!!

• Queen70

Men TS hur gammal ÄR du?? 17?

I got news for u....Även världens fetaste och fulaste personer får knulla...Och de flesta har förhållanden också...

• Anonym

nån mer???
    Jag är 29 år

• Mrs Moneybags

Trot eller ej, men en del killar råkar tycka att stora rumpor är det sexigaste de vet
    Alla män gillar inte en och samma sak...

• Anonym

Bristningar är OK men en stor rumpa, nej tack.

• John D

Är tjejen självsäker och inte försöker gömma sina brister, så hade jag antagligen inte lagt märke till vare sig bristningar eller stor rumpa.

Det är faktiskt ni tjejer själva som tänker på sånt, dom flesta killar bryr sig ärligt talat inte det minsta. :)

• shellstr

Stor rumpa men smal midja e ju nice! former is the shit

Svar på tråden Killar! skulle ni vara med en tjej som har stor rumpa, ( inte tjock), eller med en tjej som har fått lite bristningar efter förlossningen?