Järfällaföräldrar 5
Hmmm, låter som att de delar ut gratis Prosac i centrum...
Hmmm, låter som att de delar ut gratis Prosac i centrum...
Nä, det har blivit en vana
Nä nu ska jag ut när solen e borta..
Ja jag tycker att vi ska passa på att njuta av vädret, det är ju snart april så nu vet man ju inte alls hur vädret blir. Vem vet, det kanske snöar igen på onsdag *suck* Men jag hoppas att det inom en vecka är 25 grader å soligt.
Skrev ett långt inlägg om hur lite sömn jag tycker att jag klarar mig på men så kände jag att det kändes så himla präktigt och "skrytigt" av mig så jag raderade det.
Solen skiner men jag har ändå varit på solarium för att bli brun. Har jag för bråttom eller är det att pengarna bränner i fickan, de bara ska spenderas?
Hoppas nu solen håller i sig hela veckan och kulminerar på söndag eftermiddag med riktigt varmt (allsvenskan sätter ju igång då) så att man slipper frysa mer den här säsongen.
Nån annan som ska till Råsunda i morgon? Jag finns på östra nedre med min syster och hennes barn. Säg gärna hej om ni ser mig *ler* Jag antar att alla tjejer här inne står på norra men kanske nån tar med sig sina karlar och därför vill vara på östra
Hoppas på sol och många mål för hemmalaget.
Åsa med 3 skrev 2009-04-04 17:18:18 följande:
För alla er som INTE håller på samma stockholmslag som jag... Kolla in det här, stackare det trodde jag inte om er... *ler*
Jaha ja, här var det tydligen oxå bara halvdag för de flesta, allt dog vid lunch.
Flurran, du å jag får väl liva upp det här då??