Järfällaföräldrar 5
Kikar in i nya tråden en kortis. Vet inte hur länge Vincent vill sitta här i mitt knä. Dottern är på dagis sina timmar, vi går här hemma och småfixar. Imorgon ska båda barnen till BVC. Äntligen!
ha det gott i solen
Kikar in i nya tråden en kortis. Vet inte hur länge Vincent vill sitta här i mitt knä. Dottern är på dagis sina timmar, vi går här hemma och småfixar. Imorgon ska båda barnen till BVC. Äntligen!
ha det gott i solen
Kikar in lite kort och önskar en glad påskhelg. Jag ska få träffa hela närmaste familjen på fredag (om inget oväntat händer) och det känns stort. '
Nu ska jag tassa in till sovrummet och lillkillen. Han har fått tillbaka sin hosta och snorar i massor...
Mirix: Många kramar till dig. Känner igen det där ingenmanslandet, utan sömn och brist på vuxensällskap och lite andrum. Börjar återhämta mig nu, såhär fyra månader senare.
Ännu en gång önskar jag er en underbar påskhelg!!! Nu ska jag leta fram vårt futtiga lager med påskdekorationer - en påskkärring och ett påskris.
Åsa med 3: Stackare! Hoppas det går över snabbt. Nästan varje "fröken" och förälder jag träffade vi lämningen på förskolan idag hade haft magsjuka under påsken.
Mirix: Vi använder de från Ikea och även några från Bambino som sambon köpte på Willy's. Men han blir bra kladdig ändå, mat överallt. ![]()
Kikar in en snabbis. Är mör som bara den och borde gå och lägga mig. Har hållit igång sedan halv sex och gjort allt mellan himmel och jord. Nu är dagens (veckans?) uppgifter färdiga.
Sköt om er i vårvädret!
Kikar in en snabbis. Ser att ni ska till Riddarparken idag vid elva. Nu har jag redan hunnit boka upp dagen med min mamma, annars var jag lätt i "panik" för sambon jobbar idag, åker på fyrtioårskalas imorgon och är bakis hela söndagen. Såg tre dagar "ensam" utan vuxensällskap framför mig.
Hakar gärna på den närmaste framtiden.
Tackar för alla välkomnanden. Har inte blivit mycket datortid och jag som nästan är översocial verkar ha levt i en bubbla igen. Vardagen tar över och nu börjar jag bli rastlös och letar i telefonboken. ![]()