Järfällaföräldrar 5
marina: grattis!! Ja, inte till kvällen då
Hur mkt fick ni för bilen?
Ingen som vill leka idag? Ensam m två barn är tråkigt...
marina: grattis!! Ja, inte till kvällen då
Hur mkt fick ni för bilen?
Ingen som vill leka idag? Ensam m två barn är tråkigt...
1975: Ja, fråga henne jättegärna!!
Vad snällt!
Tack alla andra för info och tips ang gympa och så till lilla stumpan. Hon är ett riktigt energiknippe och vi känner att hon skulle ha enorm glädje av att få springa av sig med andra barn på ett helt annat sätt än vad vi kan erbjuda här hemma...
Vi tog en promenad ned till ICA och det var skönt, dock lite väl blåsigt... Ronja somnade faktiskt i vagnen på väg hem och nu har jag ätit lunch och Maya sover också. Chris ville fira sin lediga dags lunch med att sitta framför datorn, så då gör jag också det
Han hinner ju inte data så mkt längre, bara jobbar...
Stackars!
flingan: Fräscht med allt bajs!! Hahahaha!!
flingan: men blått är ju inte helt fel det heller!!!
Ibland går väl priset före... Tycker att det låter snyggt med blått med tanke på era planer. Jag skulle garanterat ha kört på det!
Jag köpte nytt porslin igår, hittade ju en skitbra serie på IKEA av alla ställen. Billigt som tusan och passar så bra tillsammans med våra new wave fat och skålar. Tyvärr går inte skåpsdörren att stänga nu... Suck! Kanske får ta ett lån och fixa köket ändå...
lillaT: Håller med de övriga som svarat, ni måste ha lock på sandlådan! Blä för alla vidriga katter som bajsar bland barnens leksaker... Morr! Nej, åter till det riktiga ämnet: Tänk också på att det kan vara önskvärt att kunna flytta sandlådan eller rent av ta bort den om ngr år. Därför kan det vara smart med en plastversion. De lite tyngre i trä är ju inte lika mobila. Däremot är en träsandlåda mer hållbar och "rustik".
Har haft en toppendag idag! Är också glad över att det verkar som att min karl får vara ledig på ons! Då blir det ju två dagar ledigt nästa vecka, det var ett tag sedan sist...
Åh, på tis firar jag och min karl TRE år tillsammans!!!
Tänk vad tiden går fort!
Är så lycklig med min karl!

marina: Haha, ja där ligger ni i lä
Matglad: Åh så trevligt ni verkar ha det med sandlådor och joggingturer och allt
Kan tyvärr inte springa själv, så får passa på vårruset ![]()
syster: Herre min je!! Vilken sjuk mamma!! Hon måste ju fatta att du är orolig... Jag försöker ringa dig inom kort för att diskutera detta... Om du inte pluggar och inte kan svara..?
flingan: Blä för näsblod!!! Hoppas att du mår bättre snart. Eller är det G som blöder? Fattar inte riktigt med tank på ditt op snack..?
Jag skall kila iväg till Bokia nu. Kolla in rean där
Kan inte låta bli! Hahaha!
Ville mest kolla in en sväng här först. Ses senare!
flingan: Aha, men så jobbigt då! Stackars Gustav... Hoppas att ni får en op tid inom kort!
marina: Som Ronja då, extremt pigg och glad trots sjukdom. Om inte febern är för hög, d får hon lättare för att somna
BT: Skall varken träna eller gå på mammgrupp...
Här har vi dock en till som lever med en stökig familj
Är såå trött just nu. Har sovit dåligt i natt pga vild baby i sängen och nu har jag flängt runt i ngr timmar ute på "stan". Får väl skylla mig själv över detta. Jaja. Ett stooort plus är ju iaf att jag får dubbelt barnbidrag idag!
Hahaha!