• Marina

Järfällaföräldrar 5

Beror på hur nattmålen är men antingen mellan 7-9 eller mellan 8-9.30 cirka sen är hon vaken ca 1-2 timmar och sover sen 1-2 timmar och så kan hon hålla på nästan hela dagen..Vissa dagar skriker hon en hel del och då sover hon längre efter för det tar hårt på henne med skrikperioder speciellt kvällarna

Förstår att det är svårt på eftermiddagen för er...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Skönt att Maya sitter själv vissa dagar lyckas vi ha henne i babysittern rätt länge ca en gång om dagen men hon är inte mkt för att va för sig själv hoppas bara det ändrar sig...Har Ronja feber vid 37.3 det låter väldigt lite, alltså märker ni på henne att hon har feber vid den tempen??? Hon är kanske lågtempad annars??

Bt glömde svara på promenad fråga, jag är lika fast idag har André hemma en feberfri dag...

• Marina

Välkommen Maria ja här får man hänga med, själv är ja inloggad mest hela tiden men tittar bara in lite då och då för att se om nån skrivit...

jag har en pojke 01 en pojke 07 och en flicka 09 bor i Viksjö...

• Marina

Godmorgon minvärsta fara börjar så smått Jag börjar bli sjuk har huvudvärk och ont i svalgen/halsen och vill bara sova usch hatar att vara sjuk när jag har barnen, hoppas det går tillbaka efter några ipren,, De ggr jag bkir sjuk typ halsfluss blir jag sjukt dålig så hög feber att jag nästan hallucinerar och trillar när jag reser mig....

Isa är tåppt i näsan så hon har sovit jättedåligt sen kl 04.00 så blev inte mkt sömn sen dess..

Idag är det fotografering på öppnis sen hem och vila, ha en bra dag alla!!!

• Marina

Usch storasyster va jobbigt med Nilo hoppas han blir frisk snart och att du slipper...

• Marina

Hur gör ni eller tänker göra, när ni gift er firar ni något annat då eller är det bara bröllopsdagen som gäller...Idag är vår årsdag 14 år men vi ska inte göra något utan vi firar mest bröllopsdagen om vi kommer ihåg {#lang_emotions_laughing} men varför är det så att allt annat försvinner för det är ju ganska vanligt eller????

Egentligen borde man fira allt man kan så man får in lite mer roligheter i äktenskapet haha får nog börja med det för då har vi tre dagar års förlovning och bröllop......

Nu har jag flummat loss dags att skicka André till skolan....

• Marina

Va skönt mirix med sömnen hoppas allt är bra med lill smurf!!!

Är du ledig idag storasyster??

Misses glömde kommentera om din fika inbjudan men du kan väl säga en dag och tid så anmäler vi oss!!! Får vi hoppas att fler kan nu!!

• Marina

Bt tänkte på Noas sömn är inte runt 8 veckor en tillväxtperiod googla om det, så gör jag alltid för det känns bättre om man tror det ska gå över snart även om det ibland inte gör det så på nått sätt blir det lättare när man har små milstolpar att nå....Det tyckte jag med Liam och har du tur så går det över om nån vecka för jag har för mig att jag läst om period runt 8 veckor...

Jobbigt Karro men vila en timme så mår du säkert bättre och kan bli klar med din tenta...

Själv har vi fotograferat ungarna och dom blev super speciellt modellen Isa hon fick in fullträff på första fotot {#lang_emotions_kiss} min lilla modell hehehe

• Marina

Men Disan det var ju det vi konstatera att man inte skulle hehehe man ska fira mkt och ofta allrså kan vi fira i februari april och juli tjohej vilken fest hahahaha och hålla i gång det roliga i äktenskapet...

Jag har stoppat mig full med ipren så mår bättre nu...

• Marina

Förresten Disan va skönt att Maya gått upp i vikt nu, vi ska dit imorgon ska bli skoj att se vad hon väger men tippar på runt 4,5 kg får se om jag har rätt....

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5