• RedTopaz

Järfällaföräldrar 5

Här fortsätter tråden för Järfällaföräldrar.

Välkomna gamla som nya trådmedlemmar! Här skriver vi myyycket varje dag, så häng med!

Tråd 4: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m39762421.html

Här är vi som skriver för jämnan (säg till om även du vill bli tillagd i listan!):

Annelie E - Annelie (-75), Viksjö - Hampus 060116, Oliwer 080430
    BlueTopaz - Karin (f.-80), Västra Jakan - Leo 051004, Noa 090218
    Carrie75 - Eva (-75), Viksjö - David 051015, Robin 080313
    Disan - Anna (-83), Viksjö - Ronja 070620, Maya 090322
    Flurran - Jennie (-82), Jakobsberg, Luke 080505
    Frediza - Anki (-80), Jakobsberg - Linnèa 070319, Hampus 090107,
    Fruisen - ---(-82), Jakobsberg - Amanda 070114, bf 30/3 -09
    Jossansthlm - Josefin (-85), Skälby - Lea 070731
    Lillasnurre - Elin (-79), Viksjö - Gustav 061222
    Lilla T - Therese (-76), Skälby - Idun 070309
    Marina - Marina (-79), Viksjö - André 010920, Liam 070810, Isadora 090307
    Matglad - Kajsa (-76), Skälby - dotter 010103, Wille 070217, Moa 081214
    Mirix - Mirjam (-84), Skälby - Mira 081116
    Misses - Caroline (-83), Jakobsberg - Emma 050725, William 010906
    Seaflower - Sanna(-83), Viksjö - Viggo 0603, Emil 0803, BF för son 9/6 -09
    Stora syster - Karro (-80), Berghem - Alexandra 97, Loke 03, Nilo 08
    Tip - Anne (-74), Kallhäll - son 070627, dotter 081013.
    Utteröga - --- (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209
    Yulander - Malin (-76), Viksjö - Ville 060128, Elsa 080408
    Åsa med 3 - Åsa (-74), Viksjö - Mathilda 961223, Anton 010910, Johannes 080417
    1975 - Judit (-75),Viksjö - Emma 060220

Mamma till Leo 051004 och Noa 090218
  • Svar på tråden Järfällaföräldrar 5
  • Marina

Ha det så skönt med era utflykter idag, själv städar jag och tvättar för fullt..Och terassen har jag städat på kvällarna medans färgen torkat mm men har inte kunnat sätta in möblerna för det har regnat hela tiden, så det ska jag göra idag nu när solen tittat fram efter jag torkat dom..

Efter jobb ska Jonny storhandla inför midsommar skönt att ha det klart..Sen blir det iväg till bolaget och handla massa god dricka, ska även in på apoteket och köpa Cyklo F se om dom fungerar denna gång..Har ju blödit extremt mkt i 5 veckor nu sen jag satte in spiralen {#lang_emotions_frown} så jävla jobbigt, prata med min bm idag och hon sa att om jag orka skulle jag ge det lite mer tid men ta cyklo f för nu har jag mist rätt mkt blod..

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Disan

marina: Men fy vad jobbigt! Hoppas verkligen att cyklo f hjälper dig!! Vi ses imorgon va? Tänkte se om det är okej om jag tar med ngr småsaker som är Karins, du träffar henne oftare än vad jag gör och jag får ingen kontakt med henne här inne... Vill inte ha dem i bokhyllan längre

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Marina

Disan absolut ses vi och ta du med dom!!!!

• Timba

Flingan: Håller med du är snygg.
    Själv skulle jag behöva en makeover, är trött på min stil nästan alltid svart till allt och sen är jag blek, behöver klippa mig...smink ???ingen aningom när jag sminkade mig sist...

Marina: Låter inte kul att blöda så där, är du trött ? Tänkte på Hbt så att du inte får järnbrist...

Vi mår lite bättre idag iallafall och Eliott har passat på att sabba mina kryddodlingar, får väl odla nya...

• Disan

tip: Ajaj, stackars kryddor! Men skönt att ni mår bättre! Kanske rent av är friska nog för lek i parken på tors?

• Marina

Tip skönt ni mår bättre, nä jag mår bra blir inte så påverkad av att blöda, min kropp är nog tyvärr van vid det, har alltid blött extremt mkt...

• RedTopaz

Marina: du menar att jag stressar men inte du eller?? eeeehhh.. ;) Av samma skrot och korn är vi båda två haha! Är mkt nyfiken på hur det ser ut nu!
    Jo, landet kommer nog bli riktigt fint men det är låååångt kvar tills allt är färdigt. Hur lyckades vi med att både ha ett hus i behov av renovering OCH ett landställe.. Tur att huset niaf börjar bli färdigt!

Hoppas verkligen att Cyklo:n hjälper!! Det där är en av anledningarna till att jag vägrar spiral. Uscha

Sorry Anna, jag har helt glömt bort de där sakerna... Tack för att du ger dem till Marina!

Helt rätt Elin, håller fullständigt med dig, du är en snygg tjej med enorm utsrålning!

Karro: vi har en enorm trädgård i behov av ompyssling... ;)

Jag och Noa sov till 11 idag så allt blev konstigt idag.. Farfar kunde dock hämta Leo så jag får hela dagen på mig att sköta ärenden och städa som jag inte gjort alls på två dagar så tromben har besökt huset..

Är så glad idag! Måste vara vädret!? Har ÄNTLIGEN gått ner till ca 71kg så lååångsamt minskar det nu. (Tacka en cambridge- soppa om dagen, ibland två). Märks kanske inte så mkt på vågen men desto mer på magen. Hänger inte över jeanskanten så mkt längre och mitt hudveck längst ner på magen är faktiskt nästan borta. Nu är jag nästan säker på att det inte kommer behövas ngn plastikoperation där, även om huden alltid kommer vara full av bristningar och vara lite lös. Men det kan jag nog leva med.
    Jag tror seriöst att mina pillar har gjort att jag ändrat min bild av mig själv, jag är inte riktigt lika sjukligt studerande över varenda skavank på kroppen. Men övervikten klarar jag inte av dock!

Hoppas ni alla får trevligt på 4-H idag! Jag tar min centrum- shopping senare idag.

Nu ska jag blogga lite och sedan börja förbereda en ny blocketannons med en massa barnkläder..

Vi kanske skulle ta en helkväll i Kista utan barn och bara ta hand om oss själva, äta gott, shoppa och kanske en sen bio??
    Vem vill?

• Marina

Bt det är nog rätt sant man är väl en typ för att känna igen en likadan hihihi....Ja får bjuda hit så ni får se hur det ser ut!!!

Låter skoj med Kista...Beror på när men jag är nog på!!!

• Disan

bt: tycker också Kista låter skoj! Men beror på när...

• RedTopaz

Ja! Undrar om vi inte lever lika länge som alla andra...? ;)

Vad sägs om måndag eller onsdag kväll nästa vecka?

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5