När jag kom fram till centralen berättade Jaime att det inte var fest, utan middag på en restaurang i närheten. Jaha, det var ju kul att vi hade fått den infon! Ren tur att jag inte hade ätit middag innan jag åkte... Hade dessutom klätt mig för att stå upp en hel kväll, inte sitta vid ett bord...
Jaime är snäll på många sätt och vis, men han är uppenbarligen inte så bra på att berätta hela sanningen...
Det var dock väldans trevligt, vi åt på en halvdan brasiliansk restaurang där man fick massa olika sorters kött direkt från grillspettet. Tyvärr inte världens bästa kött direkt... Men tillbehören var jättegoda!
Sedan gick vi vidare till en bar och jag unnade mig en dagens, mums! 
Fick skjuts av ngr vänner hem, så skönt! Men det blev tidigt tack vare det, men det gjorde ingenting. Vi var nog så trötta ändå! Hahaha!
Utteröga: Jag förstår precis vad du menar!!
marina: Jo, Ronja vaknade ju inte förrän tjugo i åtta! Meningen var ju att jag skulle ha fått sova längst, men eftersom vi kom hem så tidigt och jag inte hade druckit så mkt så ändrade vi på de planerna. Jag sover kanske lite senare i dag om jag behöver.