Järfällaföräldrar 5
Bt: skulle vilja men kan inte då. har inte tid för ens runt 13...
Bt: skulle vilja men kan inte då. har inte tid för ens runt 13...
karin d e lugnt har ju ändå stallet på tis kväll.
någon som kan haka på prommis måndag?
va skönt att höra om sanna!! skönt för henne att få komma hem också!
nu är min pannacotta klar o ja ska ta en dusch och sen en drink!! (pãssoa/apelsinjuice, sommrigt värre!)
tack det ska jag/vi! ja tar en x-tra drink åt er alla ikväl!
seaflower: uscha, låter jobbig! tycker synd om dig!! hoppas lillen tar det lugnt med att komma ut!
själv sitter man här o har allmänt tråkigt... C e ute idag/kväll med fotbollslaget så ja o Luke e solo. har en massa kall o god dricka men ingen att dricka med.. (flingan du får gärna komma o ta dig en egen grogg här! har så det räcker o blir över)
har till och me gjort pannacotta idag också...som ja inte vill ha...
har inte ens lust o laga middag.. (e inge kul o käka ensam)...
Flingan: söderhöjden, då bor vi ju nästan grannar. snudd på krypavstånd! hehe.. hade ju varit bra om du om hit, hehehe.. sitter helt solo nu o dricker lite vin o syndar!!!...brieost..mmmm!
hade tänkt att överge datorn idag men kunde inte hålla mig borta. har haft en slappardag o kollat film (bedtime stories, bolt, role model) och ätit sushi (C åt pizza).
vi åker ev en liten tripp över till irland eller om vi har råd så åker vi ner en sväng till min farbror på franska rivieran.
ingen som vill haka på prommis imorrn??
tip: om du åker dit så måste du gå på jamessons whiskeyguidning (dublin) men gå ff inte till guinness, det är slöseri på pengar! helt underbart lad om man gillar whiskey o öl! och självklart mysiga o trevliga människor!!
flingan: hahaha! låter som typiskt irländskt festande!! tro mig jag har varit med om liknande ett antal gånger....hihi... (så e d väl om man är förlovad med en irländare haha) självklart ska vi vina någon kväll, e inte så kinkig på vad det är för dag,en fin dag som denna tex måste man ju ta ett kallt glas i solen..mmm..
hoppas att det går bra för dig med allt flyttande o städande!
Storsyster: d kommer nog att gå jättebra!