• Marina

Järfällaföräldrar 5

både skulle inte vara med hihihi...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Min duktiga kille vakna 23.20 igår sen sov han till 07.00 och idag när jag natta middag så la jag han sen gick jag och tog sängkläderna från vår säng sen gick jag ner för Isa skrek och då somna han sååååå duktig vi har ju börjat lämna när vi nattar men han brukar protestera lite och vi brukar stanna där uppe i rummet bredvid..Sååå stolt över han nu nojar jag inte över att lägga honom om dagarna....

Disan då träffas vi inte på tisdag men snart så kan du nog promenera med oss...Hoppas fogarna blir bättre snart...

• Marina

Får nog också kolla upp det har ingen aning vem jay jay är {#lang_emotions_laughing} hihi

• Marina

Bt ja jag har för mig att det var ungefär som vanlig mens men vet att jag var osäker och vågade inte använda tampong som vanligt frågade min bm då och hon trodde också det var mens men säker var jag när den sen dök upp igen en månad senare....

När ska ni ha dop, vi har preliminär bokat den 4/7 väntar bara på prästen ska ringa oss och säga okej för egentligen har dom inte dop på lördagar i just juli månad men skulle försöka lösa det för oss eftersom vi får gäster från Skåne så är en söndag svårt...

You go girl snowflake hahahaha diggar med dig av dina goa favoriter....

• Marina

Nä det brukar man inte...Ja ni får kolla upp det för min syster blev nekade dop i Järfälla kyrka sommartid pga mkt konfirmationer och bröllop men det var sju år sen så det kanske har ändrats...Låter som om ni blir en hel del på dopet, ingen aning om hur många vi blir eller vem som kommer...

• Marina
    RedTopaz skrev 2009-04-05 19:00:47 följande:
    Jo 57 vuxna och 19 ätande barn + ett par spädisar blir det på inbjudningslistan.. Men gissar att kanske 40 kommer. Det är 18 inbjudna till kvällen om vi kör på det. Håller på att kolla semesterresor, funderar på att ta en biltur ner till Kiel och Weissenstrauser Strand (stort bad och lekpalats) och så ta en sväng förbi Univeseum och Liseberg i Göteborg på upp och ner vägen. Det blir ca 14500kr inklusive precis allt för en familj med 2 vuxna ett barn och en spädis, resan tar en vecka. Låter det ok tro? Ska fråga några vänner om de vill hänga på. Vad ska ni andra göra? (Bortsett från resa till landet och dylikt) Vill gärna ha fler restips!
    Tycker nog det låter okej med det priset, nä vi har inga planer  alls i sommar knappt skåne planer...Tycker vi har barn i tråkig ålder för att åka nånstans, känns inte som om man får ut så mkt av många ställen i Liams och Isas ålder mest massa pengar som går...

Restips Lalandia är toppen skara sommarland om ni nu gillar badställen...
  • Marina

Låter super mysigt tip tyvärr är vi inte så aktiva men önskar vi vore det {#lang_emotions_laughing}...

• Marina

Håller tummarna stora syster va spännande....

• Marina

Seaflower tack själv det var jätte trevligt, och absolut middag låter som en plan bara säg när så kommer vi och äter upp er mat {#lang_emotions_tongue_out}....Skönt att det ordna sig med fsk...

• Marina

Vi har köpt ny bil en jättefin Renault scenic 05a, helt super är den, så nu måste volvon säljas...

Seaflower vi kan när som förutom påskhelgen...annars är vi lediga både kvällar och helger så säg ett datum så bokar vi, annars rinner det väl ut i sanden....

Snowflake hoppas allt går bra för er i flytten....

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5