• johannanea

GARDINER?!

hej på er!

vi har just beslutat oss för att köpa ett hus och nu undrar jag om det är någon som skulle vilja vara snäll och kanske tipsa mig om nån bra butik där man kan hitta SNYGGA gardiner/panellängder som kanske är lite annorlunda? är jättetacksam för svar!
    ett mycket bra tips vore ju en nät-butik!!!

• Svar på tråden GARDINER?!
  • Kajsan

Jag köper alltid mina gardiner på Halens eller Josefssons.
    Vardagsrumsgardinerna i mitt galleri är från Halens.Kolla in om du vill
    Grejjen är att det blir så billigt att man kan byta ofta

• Nyfiken gul

prova Jotex!!

jag tror www.jotex.se

beställer mycket gardiner o tyger därifrån o är jättenöjd!

• väntar o längtar

Släntrade in i ditt krypin för att se var du bor.

Tänkte om du bor nära Eskilstuna så har vi en butik som heter Inomhus och de har väldigt fina panelgardiner. Lite dyra kanske men är man ute efter nåt speciellt så är det helt rätt butik.

www.inomhus.se

• johannanea

inomhus hade riktigt fina grejer! beställde jotex-katalogen nyss! halens hur får man tag på den katalogen?
    tackar tackar för er uppmärksamhet tjejer!

• Hoppas vi snart blir gravida

Besök Gekås i ullared....

• carrolin

Hejsan!!!! Det är ju så roligt med nya gardiner.....

Läste att ngn skrivit Jotex.... men tycker mest att det är tantig smak på deras saker men smaken är ju olika.... visst halens, ellos och josefssons är kanske bra men man vill ju gärna se vad man beställer, ngt som ser fint ut i deras katalog kanske inte gör sig lika fint i ditt vardagsrum....

• Kajsan

carrolin

Nä, men om det mot all förmodan inte skulle se ut som i katalogen så får man ju skicka tillbaks det

• Bebistokig

Vill man ha riktigt snygga, fräscha och moderna gardiner så ska man handla märket Mairo eller Marimekko. Lite dyrare förstås än de postorderföretag som nämnts tidigare, men panellängder är ju ett billigt sätt att sätta upp gardiner. Det går ju så lite tyg!

• johannanea

har kollat på marimekko o såg ett par jättfina i rosa ton, snyggt med lite grövre svarta panellängder under kanske ?

• Zhara

I Vänersborg har vi en Tyglada som har öppet ca 1vecka åt gången o sen stängt 1vecka osv, som har kanonpriser på gardiner. Jättesnyggatyger både panel o vanliga, dom har även färdigsydda gardiner o fardig fållade panelgardinger på "lösmeter" för 40-50:-/metern!!! det kallar jag billigt. Dom dyraste metervarorna kostar ca50-60 meter!

• VIXIE

Jag vet inte exakt var du bor ju men lite annorlunda,svenskdesignade och svensktillverkat har MAIRO i Ronneby, men deras tyger kan du hitta i välsorterade inredningsaffärer och tygaffärer,jag vet att de brukar ställa ut tillsammans med Mateus (porslinet) på mässor och så.
    Lycka till!
    vixie

Svar på tråden GARDINER?!