• majsing

unga föräldrar från ÖSTERGÖTLAND? som vill fika?

Hej!
    Hittade precis denna tråden. Är det fortfarande okej att hänga på (inget datum verkar ju vara bestämt än, om jag har läst ordentligt). Heter Maja och bor i Berga (linköping) med min sambo och min lilla Ylva på 16 dagar (idag). Inte lätt att hitta andra unga mammor...

På tal om lekplatser så kan man ju alltid ta sig till trädgårdsföreningen. Centralt och en lätthittad lekplats nära ingång.

• majsing

Jag tror det är st larsparken hon menar. Vi kan väl göra en lista och se vilka som kan, och hur många vi blir.
    Jag startar en så får vi ändra detaljerna vid behov.

Onsdag 20 maj 12.45 st larsparken:

Majsing (Maja)

• majsing

Bäst jag skriver om så att jag har min ängel med på listan:P

Majsing (Maja och lilla Ylva)
    Theres90 (theres & lilla emilia)
    Snarret (Caroline och Molly)

• majsing

Förlåt, nu försvann ju översta texten (inte helt tekniskt begåvad alltid)

Onsdag 20 maj 12.45 st larsparken:

Majsing (Maja och lilla Ylva)
    Theres90 (theres & lilla emilia)
    Snarret (Caroline och Molly)

• majsing

Kan ju skrvia det också: Jag är 19 och Ylva blir fyra veckor på måndag (och jag är redan trött på att vara hemma och "ta det lugnt" hela dagarna).

Tisda den 19 maj 12.45 st larsparken:

Theres90 (theres & emilia)
    Majsing (Maja & Ylva)

• majsing

Nu måste ni tro att ja är helt blåst. lyckades ta bort caroline från listan (är det ok att skylla på dålig sömn, eller måste man erkänna hur förvirrad jag är)

Tisda den 19 maj 12.45 st larsparken:

Theres90 (theres & emilia)
    snarret (Caroline och Molly)
    Majsing (Maja och Ylva)

• majsing

Är det möjligt att flytta det lite senare, missade totalt att jag (eller Ylva) ska kolla hörsel på tisdag vid 13.30. Skulle vara trevlitg att kunna komma lite sent och träffa er ett tag...

Är det en möjlighet?

• majsing

kan vi inte säga kvart i två istället (1345), så kanske vi bara blir lite sena?
    Och så kan vi ju säga att om det regnar så kan man ju alltid söka skydd innanför dörrarna på clas ohlsson, eller?

• majsing

Jag har svårt att komma på torsdag, då vi befinner oss i småland då... blir det något alls idag?

Svar på tråden unga föräldrar från ÖSTERGÖTLAND? som vill fika?