• Anonym

Har får massa gråa hår plötsligt!! snällaaa!

färgade håret i dec.. nu har håret har växt ut lite så upptäckte jag att jag hade fått en massa gra hår strån!!!!!! kanske 30-50 nu på en gång!!! vad fan e det som händer??????? vad ska jag göra åt det???? jag e bara 26 år:( ush vad jag mår dåligt:( gråterr!

• Svar på tråden Har får massa gråa hår plötsligt!! snällaaa!
  • Anonym

jag e bara rädd att det kanske va fel på färgen som jag använde sist??? kan det vara så??
    jag använder märker shwarskoft eller vad det nu heter..

• Anonym

Min mormor va 20 när hon vart vithårig..
    Så det e inget onormalt..bara för du är 26 inte..aceptera de bara och färga vidare

• Anonym

Fick mina första när jag var 16 och har färgat håret sedan dess. Nu när jag är 33 är jag nog helt gråhårig, svårt att veta eftersom jag färgar. Inte kul jag vet, men 26 skulle vara gammalt för mig.

• Anonym

Jag var också 16 när jag upptäckte mina första grå. Är 25 nu och måste färga, tyvärr, för jag gillade min naturliga hårfärg och tål inte riktigt färgningen. Jag får massor av skorv i hårbottnen.

• Anonym

skönt o veta att jag e inte ensam:)

• Anonym

Själv har jag blivit jävligt tunnhårig tycker jag?? Också 26 år.. blonderat mej förut men är nu mkt mörk och man ser direkt i hårbotten vid minsta lilla utväxt! jag skulle hellre sett en massa gråa hårstrån än inga alls.. =S

Jaja, gilla läget bara..

• Anonym

Långt silverfärgat hår är sååå vackert!

• Anonym

Vill bara säga att grått/vitt hår är så himla snyggt och stiligt! Min pappa var helt vit vid 30 och jag hoppas jag ärvt hans gener!

Svar på tråden Har får massa gråa hår plötsligt!! snällaaa!