• Prisssan

Har får massa gråa hår plötsligt!! snällaaa!

Jag var också 26 när jag började få lite grått. Inte så mkt som du men ändå.
     Lyfter man på håret så ser man kanske tio eller så på var sida och antagligen minst lika många i nacken. Tur att man har tjockt hår så att de grå döljs väl

Jag slingar håret så likt min egen nyans som möjligt. Vill egentligen inte alls färga eller så eftersom jag gillar min egen hårfärg.

Tyvärr kan man inte göra något åt det, lära sig leva med dem men jag hatar dem! Inget kul alls när man är så ung.

Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • Prisssan

Här är en till med gråahårstrå!
    Jag fyller snart 30 och upptäckte mina för kanske fem år sen? Kommer inte ens ihåg! Är mörk så de vita hårstråna syns tydligt Bara att färga och se glad ut.
    Min pappa var förresten helt grå vid 27 så det är väl ärftligt. Som tur är har det inte gått så långt för mig utan det är mest framme i luggen och något strå här och var...

When you lose something you can`t replace...
  • Prisssan
    Anonym skrev 2011-03-08 09:11:37 följande:
    Vill bara säga att grått/vitt hår är så himla snyggt och stiligt! Min pappa var helt vit vid 30 och jag hoppas jag ärvt hans gener!
    Tycker du verkligen? På en 30 kvinna? Min mamma dock som är över 50 och har silvergråtthår med vita slingor- det är grymt snyggt på henne! Men jag tycker att jag är för ung.
    When you lose something you can`t replace...
Svar på tråden Har får massa gråa hår plötsligt!! snällaaa!