Inlägg från: höstsol |Visa alla inlägg
  • höstsol

Vi som blev föräldrar i december 2007 (Del 6)

Hej tjejer, det var verkligen längesen jag skrev, men bättre nångång än aldrig
    Här händer det mycket, i går var vi ute och planterade blommor i trädgården, jag och Melvin alltså, han hjälpte till så himla bra, var med och satte i blommorna i krukan och vattnade med sin lilla vattenkanna, efter att han sett mig vattna med den stora vattenkannan, det är helt otroligt hur han tar efter nu... När ja och min sambo pussas så tar han efter, så på öppna förskolan i går så skulle han pussa en annan tjej hela tiden, så sött!
    Har köpt alla vårkläder nu, är galen i Pop så nu har det blivit skaljacka, mössa, vantar o lite annat.
    Så härlig tid vi går mot, sitter på verandan i solen just nu!!

• höstsol

Grattis till tvillingarna! Kan kännas jobbigt i början kanske men så kul om ett par år

• höstsol

Vi har oxå varit iväg och badat, Melvin älskar vatten men han sitter mest vid strandkanten och och öser i lera (våt sand) i en hink och plaskar lite med händerna i vattnet, där vi är är det ganska långgrunt så det är skönt.
    Jag vet att vi försökte sätta på såna här flytringar på armarna när vi var i Thailand men han tyckte inte om dom och sen insåg vi att det inte behövdes för dom är ju mest vid kanten och leker och som förälder är man ju med sitt barn hela tiden.

Svar på tråden Vi som blev föräldrar i december 2007 (Del 6)