Pappagrupp i Örebro??
Tjenare..
Finns det fler som ska bli farsa i Örebro?
Skriv...
Tjenare..
Finns det fler som ska bli farsa i Örebro?
Skriv...
Tjorven5:
Hej! Jag och min sambo ska ha 090909 men ska på Ultraljud i morgon onsdag för att få mer exakt (V.18) Eran första bebis eller? //Liam
hannandreas:
Blir i september om inte datumet ändra på ultraljudet i morgon....
Har ni fler barn?
Tråkigt med missfall... Hoppas ni mår bra i alla fall! //Liam
Ultraljud nummer två klart!
Samma datum 090909 ;)
Allt gick bra på ultraljudet. Allt såg bra ut och det var en livlig en. Vi vill ej veta kön nu utan vi vill att det ska bli en överraskning.
Glöm ej att ni kan köpa bilder sen kostar 20kr/st vi köpte alla 4 bilderna.
Vi bor centralt i Örebro. Vart bor ni?
Får önska er lycka till på erat ultaljud.
Gick ni någon gång efter vecka 11 också?
Oj svårt det där med att ena föräldern vill veta.Tror det kan bli svårt för henne och inte försäga sig....
Berätta hur det gick sen...
VW Mannen:
Har ni varit på Kub ultraljud än?
Hur gammal är eran första?
Vart bor ni?
Tja !
Vagn... klart för länge sen.
Köpt en vagn på Babyproffset och lämnat handpenning så vi ska hämta ut den i slutet på Juni....
Kollade ett par ggr på en vagn men kände när vi skulle köpa att den var för klumpig så vi valde en annan Emmaljunga med 4 hjul varav två små fram då vi tyckte det kändes bättre i stan.!
Hur går det med vagnsköp hos er då?
Ja du spjälsäng,skötbord,hokuspokus stol nappflaskor,bilstol,lite kläder,sängkläder. fått väldigt mycket kläder av mina syskon.Dem har barn på 1 och två år.Dem har även barn som är lite äldre med.
Så jag tror vi har det mesta,men kmmer inte på ngt just nu bara småsaker som diskställ till nappflaskor blöjor mm.
Hur långt är ni gånget?
Vi köpte en vagn som heter "nitro city pro titan"
hannandreas:
Kub ultraljud: kan man göra från v.11 och fungerar likadant som det man gör v.18 man kan se fostret samt att dem mäter ryggraden mm för att se att bebisen är OK.
Tråkigt att höra ang. erat missfall.
Skulle nog själv ta det väldigt hårt. Jag försöker undvika såna tankar och tänka att allt kommer att gå bra.
Hoppas det går bra den här gången.
Vagnar fick jag veta att det finns fler än bilmodeller... Finns stora ,små, med små hjul stora hjul. Men det är individuellt och man provar många vagnar innan man blir nöjd.
Diskmaskin.... Var det bästa köpet vi har gjort här... så himla skönt att slippa stå och diska varje dag om man inte behöver det.
När blev du arbetslös då?
Själv har man blivit arbetsökande sen den 27/4 .
Men detär bara att ta nya tag... Ngt jobb måste man väl hitta ;)
hannandreas :
Mediakonsulterna tyckte du inte om alltså...
Tänkte söka dit men kanske inte ska göra det.
Är det svårt just nu som telefonförsäljare.?
Har en kompis som jobbade på VM Media 96 kr timmen + provision....
Han gillade det jobbet men fick ett annat erbjudande som säljare med 30.000 i månaden....
Funderat på att byta till säljare...
Men inte telefonförsäljare tror det blir svårt att sälja i dessa tider...
Jag jobbade med att bygga och koppla elcentraler och apparatskåp har bland annat byggt till berhn arena, ABB hallen Opera källaren mm.
Ett jobb som duger men cheferna(dem var delägare) kunde väl ha varit bättre......
Inga nya planer på jobb?
Lycka till med körkortet... ta det bara lugnt och stressa inte på uppkörningen så är det lugnt....
Roligt personnummer mmm ha ha
hannandreas:
Oj 100.000 det är en del pengar...könns som jag kommer att tappa mycket jag med om jag skulle börja på VM Media... inte rktigt min grej heller att sitta i telefon och sälja ngt sånt. Vill hellre jobba i butik eller boka in möten och sälja face 2 face eller ngt sådant....
Man vill ju helst inte få ngt skit jobb så att pappadagarna blir mindre betalda bara för att man jobbar på ett skitställe ett par månader....
Svårt att få tag i jobb nu för tiden sökt runt lite men nä.. inget än.
har jobbat lite extra på ett liknande företag som jag höll på med innan.
Vi har varit på informationsträff på försäkringskassan var nog där efter att vi gjort Kub....
Det var mycket information och nyttig sådan med tycker jag.
Händer annars då? Nervös inför uppkörningen och uppskrivnigen?
hannaandreas:
Vad tråkigt att höra...!!!
Att det ska behöva bli så,tycker ingen borde få uppleva en sån sak.
Hoppas det löser sig, och att det är falskt alarm.
Tja Niklas.... hade för mig att du skulle åka iväg idag.... Men C sa i morn.... skulle ha ringt....
Ha det gött!!