Inlägg från: Morsan |Visa alla inlägg
  • Morsan

Erfarenheter av LASIK/LASEK hos Memira?

Hej!

Jag funderar på att göra en LASIK eller LASEK-operation, beroende av vad som pappas mig bäst och det vet jag inte än. Någon som har erfarenhet av någon av dessa metoder? Hur bra blev det? Gjorde det ont? Memira finns i Norrköping där jag bor, någon som gjort sin operation hos dem?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-21 20:26
    Har varit på förundersökning nu, och det blir tyvärr LASEK för mig :( Usch, är lite nojjig för smärtan... Men jag tänker helt klart göra det! Nån mer med erfarenhet?? (Tack alla ni som redan svarat!)

• Svar på tråden Erfarenheter av LASIK/LASEK hos Memira?
  • Morsan

Tack snälla för svaren!

Nej undrar eg inget särskilt, men kul att läsa hur andra upplevt det, och inte bara klinikernas egen info... Det är ju en ganska stor operation ändå, man är ju väldigt väldigt rädd om sina ögon.

Har inte läst annat än positiva omdömen om Memira hittills, så det blir nog kanske dem tror jag!

• Morsan

Va bra, tack för alla svar!! Kommer helt klart göra operationen, har inte hört eller läst något direkt negativt alls (förutom priset). Så länge det inte kan bli direkt sämre än vad det är nu är ju allt en förbättring. Skulle aldrig klara mig utan linser eller glasögon som det är nu, så vilket frihet det skulle kännas som att kunna se bra!

• Morsan

Någon som gjort sin operation i Norrköping??

Svar på tråden Erfarenheter av LASIK/LASEK hos Memira?