Inlägg från: jess00 |Visa alla inlägg
  • jess00

Erfarenheter av LASIK/LASEK hos Memira?

Gjorde en LASEK hos Memira i stockholmför tre veckor sen är galet nöjd!

Kan helt ärligt säga att det inte gjorde ont över huvudtaget men det var ändå väldigt obehagligt. Ingreppet var obehagligt och sen sprutade det tårar i ca 48 timmar. Jag sov i princip nonstop från orsdag eftermiddag till lördag vid lunch. Har däremot förstått att vissa faktiskt upplever smärta och tycker det gör ont så det är säkert individuellt.

Undrar du något särskilt?

• jess00

Många var på mig innan och sa att de tinte kan vara så liten felprocent som de vill påvisa och att det inte kan vara så bra som alla säger. Men det är en helt underbar och ovärdelig känsla att vakna upp på morgonen och se.

Jag frågade innan min operation vad det värsta som kunde hända var? Kunde det bli så att jag inte skulle få bättre syn och att det dessutom inte skulle gå att korrigera med linser?

Men det absolut värsta som kunde hända var att man fick återgå till inser som innan operationen och att man skulle förlora pengarna (vilket tydligen så gott som aldrig händer)

Så lycka till!

• jess00

Många var på mig innan och sa att de tinte kan vara så liten felprocent som de vill påvisa och att det inte kan vara så bra som alla säger. Men det är en helt underbar och ovärdelig känsla att vakna upp på morgonen och se.

Jag frågade innan min operation vad det värsta som kunde hända var? Kunde det bli så att jag inte skulle få bättre syn och att det dessutom inte skulle gå att korrigera med linser?

Men det absolut värsta som kunde hända var att man fick återgå till inser som innan operationen och att man skulle förlora pengarna (vilket tydligen så gott som aldrig händer)

Så lycka till!

Svar på tråden Erfarenheter av LASIK/LASEK hos Memira?