• Förälskad

En tidig 2010 planeras... Häng på så följs vi åt... del.2

Vi fortsätter att prata... Några av oss har redan lyckats blivit gravida tidigare än beräknat och andra planerar att bli gravida inom kort...

Det finns inga regler på vem eller vad vi ska prata om...

Alla är välkomna...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-08 08:45
    BF/BMI-lista: www.familjeliv.se/Forum-1-32/m42937972.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-06 10:06
    Några i tråden vill ses på Gröna Lund i sommar. Här är en Gröna Lunds tråd för er som inte orkar läsa vad vi skrivit i tråden och där vi fortsätter med Gröna Lunds tugget :)
    www.familjeliv.se/Forum-5-67/m43685492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-27 19:53
    OBS!! NY TRÅD, DENNA GÅR SNART UT: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m45136990.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-27 19:54
    OBS!! NY BF/BIM-LISTA OCKSÅ: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m45137012.html

• Svar på tråden En tidig 2010 planeras... Häng på så följs vi åt... del.2
  • Förälskad

Zupertjejen: Välkommen in i tråden.. Nu får ni ligga i om du har ÄL idag.. Har du gjort ett ÄL-test eller känner du det på dig? ;)

• zupertjejen
    Förälskad skrev 2009-04-01 12:25:10 följande:
    Zupertjejen: Välkommen in i tråden.. Nu får ni ligga i om du har ÄL idag.. Har du gjort ett ÄL-test eller känner du det på dig? ;)
    har inte haft så mycket koll när jag har haft ägglossning så har använt ägglossningstest nu i 2 veckor, o idag visade den 2 starka streck =)

så nu är det andra försöket=)
  • Förälskad
    zupertjejen skrev 2009-04-01 12:33:55 följande:
    har inte haft så mycket koll när jag har haft ägglossning så har använt ägglossningstest nu i 2 veckor, o idag visade den 2 starka streck =)så nu är det andra försöket=)
    Vad spännande :) Då blir det ost och en flaska vin till kvällen ;)
  • zupertjejen
    Förälskad skrev 2009-04-01 12:35:39 följande:
    Vad spännande :) Då blir det ost och en flaska vin till kvällen ;)
    ja verkligen..
    är tyvärr mest sängliggandes idag, blöder näsblod stup i kvarten, men har fått tid på sjukhuset i morgon bitti o då blir det nog o bränna..

men kommer bli en god middag idag =)
  • Förälskad
    zupertjejen skrev 2009-04-01 12:40:32 följande:
    ja verkligen..är tyvärr mest sängliggandes idag, blöder näsblod stup i kvarten, men har fått tid på sjukhuset i morgon bitti o då blir det nog o bränna..men kommer bli en god middag idag =)
    På tal om god middag, jag köpte kräftor på Ica här om dagen.. Jag måste nog springa till frysen och låta de tina upp nu, kan inte vänta längre ;)

Millisen: Härlig.. dig blir man inte av med så lätt ;)

Zupertjejen, det här är Millisen... Millisen, det här är Zupertjejen...

Har ni också lika fint väder som här (Torsåker)...? Jag var ute på en promenad med vagnen och bara njöööttt av vädret.. Man blir så lycklig...
  • zupertjejen
    Förälskad skrev 2009-04-01 13:13:09 följande:
    På tal om god middag, jag köpte kräftor på Ica här om dagen.. Jag måste nog springa till frysen och låta de tina upp nu, kan inte vänta längre ;) Millisen: Härlig.. dig blir man inte av med så lätt ;)Zupertjejen, det här är Millisen... Millisen, det här är Zupertjejen... Har ni också lika fint väder som här (Torsåker)...? Jag var ute på en promenad med vagnen och bara njöööttt av vädret.. Man blir så lycklig...
    vi har planera på o äta fläskkarre o potatis o nån god sås till =)

idag här uppe i norrland (luleå) så är vädret ganska hyfsat, men vi har haft varmare! ett tag känndes det som våran var på väg men då nästa dag vräkte det ner mer än 15 cm snö på samma dag..
    nu vill jag har sommar...less på vintern...
  • Förälskad
    zupertjejen skrev 2009-04-01 13:19:07 följande:
    vi har planera på o äta fläskkarre o potatis o nån god sås till =) idag här uppe i norrland (luleå) så är vädret ganska hyfsat, men vi har haft varmare! ett tag känndes det som våran var på väg men då nästa dag vräkte det ner mer än 15 cm snö på samma dag..nu vill jag har sommar...less på vintern...
    Shittt.. Nu blev jag hungrig... Vet inte om du läst det men jag blev gravid för 12 veckor sen så här är jag mitt uppe i illamående och hunger på samma gång... jag slutade med mina p-piller i januari med förhoppningen om att det skulle dröja några månader innan vi lyckade bli gravida.. Men hej å hå, så blev det inte, jag blev gravid direkt...

Nu lägtar jag efter fler plus i tråden... Det är verkligen på tiden nu... Jag känner på mig att fläskkarré, potatis och en sås kommer göra susen ;)
  • millisen

Åhhhh vad avis jag är på dig Förälskad. Jag vill också ha kräftor
    Är det carvings eller blev du bara lite sugen på kräftorna?

Var till BM och har gjort massa prover mm. Nytt här i Örebro län är att alla får göra ett kub test. Tog prover för det idag också och nu väntar jag en tid för ul.

• Förälskad
    millisen skrev 2009-04-01 13:30:40 följande:
    Åhhhh vad avis jag är på dig Förälskad. Jag vill också ha kräftor Är det carvings eller blev du bara lite sugen på kräftorna?Var till BM och har gjort massa prover mm. Nytt här i Örebro län är att alla får göra ett kub test. Tog prover för det idag också och nu väntar jag en tid för ul.
    Vad är Kub-test? Det här inte jag gjort..
    Jag är sugen på kräftor bara, tror det är saltet...
Svar på tråden En tidig 2010 planeras... Häng på så följs vi åt... del.2