Nelliesan77 skrev 2009-04-02 18:34:14 följande:
Ölnadstoken: Ja visst tycker man det är konstigt att det går upp trots man mår så bra! Härom veckan mådde jag så bra att jag kände mig "speedad"! :) Men när jag var på kontroll hos BM på sjukhuset sa hon att det var ett " tecken" på havandeskapsförgiftning!? Men är du sjukskriven? Det låter som vi är lika .. Jag blev 100% sjukskriven nu efter besöket hos BM i en månad. Trycket låg på 145/96 och + 1. Air: Ja kolla verkligen så du inte får huvudvärk , flimmer för ögonen.!
Ok, men vad sa de då? Inte kan man väl ha "lite" havandeskapsförgiftning, det måste väl vara allt eller inget, eller vad man ska säga? Jag har kännt av en lätt huvudvärk, men inte så att det stör. Har ofta migrän också, men varit skonad från det sista delen av grav.
Jag har också kännt mig speedad, har iofs haft tusen saker att tänka på, så man kanske inte riktigt tillåter sig vila. Hur VET man om man har havandeskapsförgiftning?
Vi har skrivit kontrakt på en lägenhet idag, och ska flytta om 2v. Det är i tightaste laget, BF 1 maj. Men vi ska göra vårt bästa med att anställa flyttfirma så jag endå får hålla mig lugn. Vore skönt att ha allt klart när det är dags för bebbe.. vi bor supertrångt nu 5 tr. upp utan hiss..