sussieklader skrev 2009-05-14 12:14:45 följande:
Nej, du är inte gnällig Om jag betalat in mer i fraktkostnad än vad som sitter på paketet så brukar jag maila typ: "Nu har xxx kommit fram och jag är mer än nöjd med varan! Däremot så ser jag att du tydligen råkat ta för mycket i porto eftersom jag betalade xxx och det var frankerat med xxx. Du får gärna sätta tillbaka det beloppet på mitt konto i xxx. Tack så mycket för affären, mvh Sussie"Då har säljaren mitt kontonummer direkt och kan sätta in pengarna där. Annars ligger stapeln för fraktkostnad inte så bra till
Jag har redan skickat iväg mailet, men skickade inte mitt bankkontonr. Räknar med svar från den här säljaren, för jag har haft mailkontakt med henne innan affären ang att jag skrev fel nick i meddelandet på banken, men det löste ju sig. Hon verkar seriös o trevlig, men jäkligt tråkigt om hon tar extra fraktavgift för att få mer betalt för varorna... Har handlat ganska mycket sedan jag blev medlem på T o har faktiskt inte råkat ut för det innan, så jag känner mig lite blåst o godtrogen just nu. Hade det varit jag själv som sålt något hade jag kontaktat köparen så jag kunde sätta tillbaka pengar.