Traderatråden nr 12 för oss som har tradera som hobby
Familjetrollet skrev 2009-04-02 17:36:38 följande:
white cheese skrev 2009-04-02 15:53:11 följande:
grattis i klubben.har en som vann tre auktioner den 21/3 och har ännu inte betalt.köparen säger att hon ångrar sig.men jag står på mig!bud är bindande,vilket står i alla mina auktioner,ingen betalning är lika med NEG omdömmen.köparen menar att 24 kr för alla auktioner är ingen stor summa.men allt jobb som jag har lagt ner på dessa tre auktioner,provision,jaga henne via flera mail under flera veckor skiter köparen i!här ska jag sluta med att sälja på T framåt sommaren.blir bara fler och fler oseriösa och krångliga köpare
Jag har bestämt mig för att inte jaga köpare, krediterar hos Tradera och lägger ut igen, det är liksom inte värt det! Låter aldrig köpare vänta m betalning heller, orkar inte vara schysst, det blir så ofta fel tyvärr! grattis i klubben.har en som vann tre auktioner den 21/3 och har ännu inte betalt.köparen säger att hon ångrar sig.men jag står på mig!bud är bindande,vilket står i alla mina auktioner,ingen betalning är lika med NEG omdömmen.köparen menar att 24 kr för alla auktioner är ingen stor summa.men allt jobb som jag har lagt ner på dessa tre auktioner,provision,jaga henne via flera mail under flera veckor skiter köparen i!här ska jag sluta med att sälja på T framåt sommaren.blir bara fler och fler oseriösa och krångliga köpare
Trist med oseriösa mskor på T!