• Pomea

Porr MED gravida?

Män! Kvinnor! Förklara för mig!

Jag har noterat att på "standard porrsidor" finns del hela kategorier med gravida. Jag kan verkligen inte fatta detta. Visst, det finns dem som gillar bajssex, förnedringssex, matsex, djursex, analsex, heterosex, romantiksex etc. En del gillar man, en del gillar man inte. Men jag blev så förvånad!

Jag kan förstå att en man kan vara attraherad av SIN kvinna om hon är gravid(jag kan förstå om han inte är det också) men att bara kolla på slumpmässiga kvinnor som har sex och är gravida, vad är grejen med detta? Är det inte lite tabu? Är inte graviditeten något ganska privat i vårt västerlänska samhälle?

Ni som tänder på det -kan ni inte förklara? Jag kan verkligen inte relatera!

• Svar på tråden Porr MED gravida?
  • ucka

Det är väl säkert just för att det är "lite tabu" precis som allt det andra som du räknar upp.

• Pomea
    ucka skrev 2009-04-02 08:00:55 följande:
    Det är väl säkert just för att det är "lite tabu" precis som allt det andra som du räknar upp.
    Jo, det klart. Det tror jag. med. Det är nog inget man pratar högt om.
  • Anonym

Tycker det är äckligt med gravida porrstjärnor som knullar en massa killar. tycker synd om barnet om jag ska vara ärlig. varför vet jag inte.

• fjonkan

Kan ju själv känna att där går min gräns för vad som är okej porr. Mycket kan jag se eller förstå att en del går i gång på men inte andra gravida kvinnor. För mig är det en fin period i livet som inte skall filmas med killar i olika sexställningar och tanken på att andra män runkar till det är osmakligt.

I min lilla värld är jag den sexigaste för min sambo nu när jag e gravid men skulle inte tolerera att han titta på gravidporr.

• MissSummer

Istället för att se sig själva på fina gravidmag-bilder när de är små så får de se hur mamma blev tagen i analen. Jag skulle inte tycka det var så kul om jag såg en porrfilm på min gravida mamma och tänka "åh, därinne låg jag och sprattlade medan hon blev påknullad på film"

• Pomea

Ingen hittils som kan stå för att de gillar det och berätta lite om det?

• Sessan100

Har hört från några killar att gravida kvinnor är något av det sexigaste de vet, och vackert. Är väl en sak om de kollar på amatörporr, ett par där tjejen är gravid. Men själv tycker jag inte det hör ihop riktigt, det där med att gänga med fela killar på en gång och bete sig som ett allmänt luder, när man är gravid. På något sätt borde man ju lägga om sitt liv och vara förebild redan när man är gravid. Tycker i och för sig inte att en porrskådis som gangbangar och blir filmad är speciellt mycket bättre, när man har barn. Tänk när barnet blir större och dennes kompisar får se dennes mamma. Stackars barn! Jag hade skämts!

• Trialanderror

JAg tycker gravida är jättevackra och jag tycker även nakna kvinnor är jättevackra så båda ihop är världens kombinationsbonus.

Jag förstår inte varför gravida skulle vara "hemskare" än vilken porr somhelst.

• MissSummer
    Sessan100 skrev 2009-04-02 09:36:31 följande:
    Har hört från några killar att gravida kvinnor är något av det sexigaste de vet, och vackert. Är väl en sak om de kollar på amatörporr, ett par där tjejen är gravid. Men själv tycker jag inte det hör ihop riktigt, det där med att gänga med fela killar på en gång och bete sig som ett allmänt luder, när man är gravid. På något sätt borde man ju lägga om sitt liv och vara förebild redan när man är gravid. Tycker i och för sig inte att en porrskådis som gangbangar och blir filmad är speciellt mycket bättre, när man har barn. Tänk när barnet blir större och dennes kompisar får se dennes mamma. Stackars barn! Jag hade skämts!
    Jag kan förstå att killar tycker att gravida är vackra och sexiga, och visst är det okej att tända på gravida :) men jag håller med dig där, visst ska man ha sex som gravid men kanske inte just på film.

Det är nog inte kul alltid att vara barn till en porrskådis, filmerna finns ju alltid där även om de slutar med skådespeleriet, men de har ju lika stor rätt som alla andra att skaffa barn som alla andra trots sitt förflutna.

Svårt det där.
Svar på tråden Porr MED gravida?