• Anonym (räkollon)

Jag hatar verkligen att suga kuk!

Min sambo vill ofta att jag ska suga av honom och han kommer ofta med små pikar mm. Han klagar inte direkt, men jag känner en sorts ständig press. Problemet är att jag verkligen HATAR att suga snorre, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Jag kräver INTE att mina killar ska slicka mig. Jag bryr mig inte, för mig räcker det med sex utan oralsex inblandat. Jag skulle aldrig vilja gå ner på en tjej och kräver inte att själv bli slickad för jag vet ju själv hur hemskt JAG tycker att det är.

Anledningen är väl först och främst att jag inte gillar könslukt. Även om det är "rent kön" så känner jag ändå den där könslukten, och jag fixar det inte. Jag tål inte lukten. Jag har extremt bra luktsinne. Sedan så tycker jag att det är allmänt jobbigt. Man får ont i hela käften för man spänner läpparna mm.

Jag ställer upp ibland och håller god min för att han inte ska tycka att jag är en trist nucka, men jag vill ju egentligen inte. *suck*

MÅSTE man vara en prima kuksugerska för att klassas som "spännande och bra/rolig" flickvän. Är man en trist jävel annars? Är det fruktansvärt synd om män som inte får bli avsugna av sina flickvänner/fruar?

Ska man "ställa upp" fast man inte vill, bara för att ens partner ska vara nöjd?

Vad tycker ni om saken? Jag tycker detta är skitjobbigt.

• Svar på tråden Jag hatar verkligen att suga kuk!
  • Anonym (tips)

Anonym (tips) skrev 2009-04-02 13:45:31 följande:

Säg att du enbart kan tänka dig att göra det i duschen därför att du tycker att det är äckligt att göra det om du inte vet/känner att han är ren och fräsch.
    Citerar mig själv . Vill bara förtydliga inlägget, då jag såg att det blev lite kortfattat. Jag själv har också svårt med vissa aspekter av BJs, för mig hamnar det om vart man ska ta slutprodukten nånstans. Sambon vill gärna i munnen, men jag kan inte då jag tidigare i livet hårdhänt blivit tvingad till det. Av en händelse kom jag på denna kompromiss - i duschen kan man skölja ur munnen snabbt + att allt är rent o fräscht!
  • Anonym (man)

Ska försöka ge mina raka och ärliga synpunkter från ett manligt perspektiv. Först och främst vill jag säga att varken du eller någon annan ska känna sig tvingad att göra något som du inte vill. Att med hot eller utpressning få någon att göra något är helt fel, och dessutom avtändande.

Däremot måste jag säga att det här med vad man vill och inte vill inte är oproblematiskt. Skulle min partner känna motvilja eller äckel inför mitt kön skulle det vara ganska knäckande för min självkänsla. Självklart kan man som partner begära att den andre sköter om sin hygien och håller sig fräsch, men jag skulle personligen ha väldigt svårt att hantera att min kvinna inte tycker om att suga min kuk. Tänk dig själv in i situationen att din man skulle äcklas av ditt kön eller din kropp, på samma sätt skulle jag som man uppfatta det.

Jag vill därför råda dig att jobba med dina känslor. Varför tycker du att kukar är äckliga, finns det någon dålig erfarenhet du behöver bearbeta, kan din man göra något för att hjälpa till?

Personligen tror jag att avsugningar och sexuell närhet är den viktigaste försäkringen man har mot en skilsmässa. Så tvinga dig inte att göra nåt du inte vill, men bearbeta dina känslor så att du kanske en dag "vill" vara världens bästa kuksugerska.

• Anonym (Tvärt om)

Jag ÄLSKAR att göra det...

Visst får man lite ont i munnen och i kroppen efter att ha hållit på läänge. Och visst kanske det inte alltid luktar hallon men allt detta försvinner när jag ser hur min man njuuuuter! Det är det bästa!

Jag tycker absolut inte du ska göra det om du tycker det är så illa men kanske att du kan se på det med lite andra ögon? Om du ser hur han njuter, blir det inte skönt för dig oxå då?

• BajrnxproqjabKcnr

Hej! Personligen har jag börjat tycka sämre om att suga på sistone, tror jag sugit för mycket på senaste tiden! Jag har börjat associera det med svårt att få luft, kramp i tunga och svalg osv. Problemet jag har är att jag ÄLSKAR dominanssex, tyvärr verkar avsugning vara en favorit bland dominanta att "beordra". Så jävla trött på det rent ut sagt haha. Har iaf gått över till att ge mer sensuella avsugningar och vägrar deepthroata även fast jag är fenomenal på det. Det kan man faktiskt välja själv, vad man ger för typ av avsugning. Börjar han knulla min mun skriker jag vårt stoppord! Så avbryts allt direkt.

Däremot, hade det varit min man och inte lösa förbindelser då hade jag blivit rätt förbannad om han krävde det. Förklara vad du känner, troligtvis ligger det tidigare erfarenheter bakom dina känslor, och det får han acceptera, du måste inte jobba bort dem om du inte känner för det!

Lycka till!

• KingOfKings

När du är ung duger väl vanlig vanlijsex, men ju äldre du blir desto viktigare är att du suger.

Så ser det ut i dagsläget.

• Anonym (Eh)

Han verkar inte vara något att hänga i julgranen.

Seriöst, är han en sån jobbig jävel som säger "inte så, så ja", positiv uppmuntran gör det hela bättre. "Det är så skönt när du gör så oh vad jag gillar när du säger min kuk, uppskattar hur bra du är m.m." Bada badkar innan sex? Eller bara skit i det, han verkar jobbig.

• isolande

Om du verkligen hatar att suga kuk ska du såklart inte göra det. Förstår helt hela luktgrejen, jag har oxå bra luktsinne och min man luktar kön även om han är nydushad. Men jag ser det lite som att ge och ta.

Jag älskar nämligen att bli slickad. Skulle tycka livet var helt värdelöst om min man inte skulle gå ner på mig. Därför suger jag honom, för då vet jag att jag får tillbaka. Tror iofs att han gillar att slicka så han skulle säkert göra det ändå... Men för min del känns det sjysst att bjussa på avsugningar eftersom jag vet att han gillar dem. Lite lukt får jag ta helt enkelt. Han är ju ändå min man och jag vill att vi ska ha det skönt båda två.

• Anonym (monica)

Tänk vad olika det kan vara.

Jag föredrar om han kommer i min mun så jag slipper kladd och
    byta lakan hela tiden. Mycket praktiskt.

• Anonym (Hilda)

Bra sätt att slippa munhålecancer/halscancer! Man har funnit ut att hpv-virus inte bara riskerar att orsaka cancer i slidans slemhinnor utan även mun/hals och hur mycket ett eventuellt vaccin skulle hjälpa vet man inte heller.

Jag skulle aldrig suga en kuk, särkilt inte om den tillhör en kille som haft sex med någon annan de närmaste två åren.

• Anonym (kokos)

Jag säger bara kokosolja! Vi använder den även som glidmedel..
    En rejäl klick i händerna och så ger du en skön massage av kuken ...först retsamt långsamt sen ökar du efterhand...då ska du se att han glömmer att du inte suger..

Jag älskar att suga, men brukar variera med denna kokos massage...

• Anonym (Vet)

Jag gör det för att jag älskar honom. Det känns ok med honom men hatade det förut. Tror killar gillar att slicka i stor utsträckning men att kvinnor hatar att suga i allmänhet. Det värsta är smaken när han kommer. Sväljer för att vara snäll men får alltid kväljningar pga smaken. Sen tar det ju så lång tid också och man får ont i nacken osv.

• Anonym (hm)

Jag älskar att suga kuk! Min man brukade be mig att göra det det första året, men de senaste åren har jag fått be om att göra det :/ Om jag inte ber om att få göra det så ber han mig inte heller. Jag antar att jag är värdelös på det då eftersom han uppenbarligen klarar sig utan.. Jag tycker personligen om könslukten (min man är alltid ren där nere men en viss könslukt finns ju kvar) och jag älskar när han kommer i min mun!

Jag har frågat om jag är dålig eller om jag kan göra på nåt annat sätt eftersom han aldrig ber om det längre men han säger att jag inte är dålig men att han inte vill be mig om det för att det inte "ger mig nåt" utan bara är för honom... Trots att jag sagt att jag TYCKER OM att suga så det ger mig visst nåt.

Menmen, jag har gett upp den tanken, förmodligen suger jag (pun intended) och han har inte stake nog att tala om det för mig. :/

• HSL7510

ja man ska inte göra ngt under tvång. Sedan kan man ställa upp mycket riktigt som du säger. Problemet med att känna att ens partner inte gillar ens kön brukar leda till problem eller snarae separation förr eller senare. Sedan tror mig veta genom livet att män som inte får sin kuk sugen kommer som oftast få den sugen ngn annanstans. Särskilt som det finns tjejer som inte bara gillar det, utan älskar det.
    Så tyvärr om du inte gör det, kan du nog se ngn annan göra det  ngn gång nånstans ..

• Tobben
    Anonym (hm) skrev 2017-03-02 21:37:00 följande:

Jag älskar att suga kuk! Min man brukade be mig att göra det det första året, men de senaste åren har jag fått be om att göra det :/ Om jag inte ber om att få göra det så ber han mig inte heller. Jag antar att jag är värdelös på det då eftersom han uppenbarligen klarar sig utan.. Jag tycker personligen om könslukten (min man är alltid ren där nere men en viss könslukt finns ju kvar) och jag älskar när han kommer i min mun!

Jag har frågat om jag är dålig eller om jag kan göra på nåt annat sätt eftersom han aldrig ber om det längre men han säger att jag inte är dålig men att han inte vill be mig om det för att det inte "ger mig nåt" utan bara är för honom... Trots att jag sagt att jag TYCKER OM att suga så det ger mig visst nåt.

Menmen, jag har gett upp den tanken, förmodligen suger jag (pun intended) och han har inte stake nog att tala om det för mig. :/

Det här med kommunikation kan vara knepigt. En del tjejer vill absolut inte få frågan eller bli beordrade medans vissa tänder rejält på det.
    Med karlar är det så att vissa tänder på att be tjejen om det medans vissa tänder på när tjejen ber om att få suga.

Eftersom du gillar att suga och han låter dig göra det så kanske det bara är frågan om att hitta balans i kommunikationen? Förklara för honom att du gärna vill att han säger åt dig / ber om det.

I ts fall tror jag en stor del av problemet är den press som hennes man skapar genom att vara för krävande.
    Att känna press över något i "akten" tror jag bara förstör.

Jag har sett tjejer/kvinnor gått från sugskeptiska till sugfanatiska utan att riktigt förstå hur resan gick till. Men jag tror det har med någon slags dynamik att göra.
    Som med mycket annat kring sex så behöver känslor, tillit och respekt synka. När det gör det så är det fantastikt.
  • Anonym (Maria)

Är det så att han smakar äckligt? Det är ju lite olika , har träffat två killar som verkligen gjorde det (alltså alltid, även när de var rena) och då var det ganska hemskt att suga. 

Tycker också det kan vara jobbigt att bara göra det men att göra det som förspel har jag inget emot utom om det var längesen sambon duschade.. Han gillar inte heller bara avsugning utan sex efter , vi försökte när jag inte fick ha sex under några månader när jag var gravid men det gick inte så bra. 
    Men ja alltså du ska förstås inte göra något som du verkligen inte vill och blir äcklad av. Annars kan man ju tycka att om man ?kräver ? att partnern går ner på en borde man kunna göra det också men du gör ju inte det. 
    Jag gillar inte heller att bli slickad, är glad att min nuvarande sambo accepterar det och inte tjatar. 

• Anonym (-)
    Anonym (Maria) skrev 2024-08-11 12:09:06 följande:

Är det så att han smakar äckligt? Det är ju lite olika , har träffat två killar som verkligen gjorde det (alltså alltid, även när de var rena) och då var det ganska hemskt att suga. 

Tycker också det kan vara jobbigt att bara göra det men att göra det som förspel har jag inget emot utom om det var längesen sambon duschade.. Han gillar inte heller bara avsugning utan sex efter , vi försökte när jag inte fick ha sex under några månader när jag var gravid men det gick inte så bra. 
    Men ja alltså du ska förstås inte göra något som du verkligen inte vill och blir äcklad av. Annars kan man ju tycka att om man ?kräver ? att partnern går ner på en borde man kunna göra det också men du gör ju inte det. 
    Jag gillar inte heller att bli slickad, är glad att min nuvarande sambo accepterar det och inte tjatar. 

Tråden är 15 år gammal...
  • Anonym (Maria)
    Anonym (-) skrev 2024-08-11 12:12:30 följande:
    Tråden är 15 år gammal...
    Oj Hahah missade det
Svar på tråden Jag hatar verkligen att suga kuk!