mih skrev 2009-05-01 13:25:46 följande:
Hej!Måste bara få beklaga mig, för idag känns allt skit. Fick igår brev från Giovanni. Även ct:n visar tecken på att Elvira har för högt tryck i huvudet. Han vill att Elvira ska läggas in på avd 41 i ett dygn så att dom kan göra ytterligare undersökningar. Han trodde att detta skulle ske inom 1 månad, så det e iaf skönt att man inte behöver vänta länge.Låter kanonbra med picknick och Liseberg/ Lina
Usch vad jobbigt, men skönt att de tar tag i det så att ni får veta om det är därför som Elvira har huvudvärk. En fråga: Vad gör de om trycket är för högt?
Jag är/har varit lite orolig för Victor eftersom han håller på med sitt huvud. Men nu är det bättre så jag hoppas det beror på annat.
En annan fråga: Är det någon som sökt ersättning för "vanprydande" ärr från barnförsäkringen? Det kan man göra tidigast 1 år efter operation. Victors ärr har i stort sett bleknat bort men han har fläckar framför allt på ena sidan där det inte växer något hår just nu.
Kan ju meddela att vi inte fick någon ersättning från gravidförsäkringen för Victors synostos, trots att vi har tecknats Plusförsäkring... Dåligt! Det anses som medfödd sjukdom och då får man inget...
Idag ska jag också försöka ringa HSAN eftersom vi fortfarande inte fått någon "dom"...