Inlägg från: saramajorna |Visa alla inlägg
  • saramajorna

Kranial Synostos #6

Hej!
    Jag har inte varit inne på tråden på väldigt länge (och inte heller nu hunnit läs igenom allt), då vi har varit på en 6 veckors "honeymoon". Hoppas att det är bra med er alla. Skulle vara kul om det blir av med träff i sommar. Jag ska leta igenom tråden om ni kanske bestämt något alla redan. S

• saramajorna

Instämmer med Lovali. Tror nog att det är ett samlingsnamn, där man kan ha en eller flera (mycket ovanligare) för tidiga suturslutningar. Vi kommer gärna med den 27 juni. Kul. Kommer ni andra att komma med hela familjen? Troligtvis blir det bara jag och Valle kanske storasyster med, men min man är nog högst troligt på sjön då. S

• saramajorna

Vi kommer tyvärr inte att följa med till Liseberg, men träffas gärna en stund innan ni andra går dit. Vad tror ni andra om någon stor park, jag tycker Slottskogen eller Botaniska trädgården är väldigt fint. Lovali, vad tror du är bäst (som Göteborgare)? Kanske Botaniska är bäst i fall det börjar regna eller så, eller det är klart det finns väl massa bra ställen att gå in i slottskogen med. De har väl djurgårdar och så med?

• saramajorna

Hej!

Valle har haft feber sedan i onsdags..inte roligt nu när det är träff och allt. Jag tycker i och för sig att han verkar väldigt pigg idag och inga som helst andra symtom på sjukdom. På sjukvårdsupplysningen sa det att det kunde vara tredagars feber (men då borde han bli rödprickig under dagen) eftersom han aldrig haft det som bebis. Annars skulle det kunna vara en reaktion på värmen eller så. Hur som helst så hoppas jag att hans pigghet håller i sig nu, och att febern inte kommer tillbaka. Det hade varit roligt om vi kunde komma och träffa er andra imorn ju.

Sara

• saramajorna

Är nu hemma igen efter en natt på sjukhus, dock ej Valle som var sjuk. Åkte själv in på akuten i natt och mina värden var inte så bra, visar på en tydligen infektion. Magsmärtor, röntgen och ultraljud utan att hitta vad det är...är hemma nu igen. Tyvärr kunde jag inte ringa någon av er i morse eftersom jag åkte så plötsligt inatt tänkte jag inte på att ta med telefonnummer. Hoppas att ni har haft en trevlig dag och att ni inte stod och väntade på oss för länge.

Svar på tråden Kranial Synostos #6