• fiali

Phil and Ted VIBE Del 5

Strålande, vill inte tappa bort tråden, ska ju snart få börja använda vagnen som syskonvagn - och då lär tipsen behövas!

• fiali

Har en dash deluxe, men inte provat än... återkommer!

• fiali

Gustavssonj2:
    nej, men nu måste du berätta!? Varför säljer du den? Visst var du jättenöjd innan? Eller var det som singelvagn? Så nyfiken, vi kör fortfarande bara som enkelvagn, men har BF i morgon, så snart blir det dubbel! Nyfiken!

Vi köpte vår vibe begagnad på blocket, 6000 inkl allt, men då var den importerad fr England 07.

• fiali

Har köpt krokar på ikea, grundtal till kök (typ 15 kr för 5st). De ser ut som ett s, hänger dem i det översta hålet där syskonsitsen inte sitter. Använder både pt pannierbags och skiphop dash, funkar bra med båda! Dashen blir hängande på samma sätt som på caessas bild, panniersen i handtaget på kroken och sen fäster jag kardborr-remmarna runt "benen" på vagnen. Funkar kanon och billigt blev det ju oxå!

• fiali

Angelzezzan: Bild, hm ja, jag lovar ska verkligen försöka....!

• fiali

eilenna78: Vi bytte nån packning i framhjulet, när vår vobblade, blev lite trög styrd några dagar, men nu fungerar den prickfritt! Som solskydd hänger jag en aussie-skärm från handtaget och ner, skuggar lillebror finfint allt som oftast! Verkar skumt med framlutande syskonsits dock...
    jag är fortfarande nöjd med min vagn, har precis kommit hem från 2v semester med dubbla sulkys, att byta tillbaka till viben var som en dröm! Funderar dock på att komplettera med nån form av tvillingsulky som resevagn, vill inte resa med viben, och det lönade sig tydligen, för vår ena sulky hade fått sig en rejäl smäll...skev nu...

• fiali

vi lämnade in vår på babyland, köpt på blocket, var inga problem!

Svar på tråden Phil and Ted VIBE Del 5