Har någon här ställt upp i porrfilm?
Jag och sambon funderar på om vi ska spela in en film, eller kanske fler. Med hjälp av ett bolag. Någon annan som gjort det som kanske kan tipsa om någonting? Hur gick det för er och hur kändes det?
Jag och sambon funderar på om vi ska spela in en film, eller kanske fler. Med hjälp av ett bolag. Någon annan som gjort det som kanske kan tipsa om någonting? Hur gick det för er och hur kändes det?
Vad säger er föräldrar och släkten om det då?
Jag tvivlar på att någon skulle vilja se mig ha sex haha.
Inte film men därimot vikt ut mig i tidning, detta hände utomlands o blev lovad att det inte skulle komma till sverige. Så jävla korkad man var, 18år o dum eller nå´t. Hamnade i sveriges mest sålda p-tidning, o japp familjen fick ju snart reda på det då jag har en äldre bror o syster! Men även idag så står jag för vad jag gjorde, kanske inte var det bästa valet att vika ut sig men ändå ett val jag tog då!
Kan tilläga att det inte var med en annan man utan antingen själv eller med en till tjej.
Ni får la ta kontakt med ett företag som gör filmer, men som sagt så tycker jag helt klart att ni ska tänka igenom konsikvenserna av det om ni gör det, det kan såra många.......
Ok, då kanske jag ska göra en film ändå till dig anonyma tjej eller kille...jag säger till när den är klar.
Jag har gjort ca 10 porrfilmer (bl a Svenska Långt ner i Halsen, Galna i Sex, Dte erotiska pensionatet mm), arbetade för Tre-Mag, och Svensk Premiär med flera.
Har även vikt ut mig osv.
Tips:
Börja jobba med Tre-Mag. Dom är seriösa, och vet vilka andra producenter man kan lita på med.
Ha kul, ställ inte upp på nåt du tvekar minsta lilla.
Vad gäller släkt och vänner så har iaf jag haft tur då alla är öppensinnade och har accepterat mitt val.
Jag har ett vanligt heltidsjobb, och när filmerna osv började komma ut, så blev det mycket skitsnack på jobbet.
Man måste ha mycket skinn på näsan, och kunna ta att folk snackar.
Var även medveten om att man tjänar inte direkt storkovan, så om du tror att du ska bli rik på kuppen, så tror du fel...
Nåt särskilt du undrar över? Svarar gärna
Anonym (Vanessah) skrev 2009-04-04 02:09:31 följande:
Gör litet egen film hemma istället med videokamera och stativ, och se hur ni gillar det (tycker det kan vara riktigt trevligt med något sånt emellanåt) - så får ni väl gå vidare därifrån sedan...
...eller det kanske är det ni gör nu?
Anonym (ts) skrev 2009-04-03 10:19:16 följande: