CP-prinsar och prinsessors skryt och infotråd nr 12!
Suz:
Tack, då ska vi diskutera detta på måndag när vi ändå ska dit och göra en ny hab. plan. Tycker även denna ser smidig ut 80.80.24.87/r11x.asp&include=00000
Suz:
Tack, då ska vi diskutera detta på måndag när vi ändå ska dit och göra en ny hab. plan. Tycker även denna ser smidig ut 80.80.24.87/r11x.asp&include=00000
Nu har jag grävt ner mig själv i ett hål igen....ett djupt!! Jag är helt slut, jag orkar inte längre... jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Ellen sätter allt utom gröt och yoggi i halsen och det går inte längre att ha henne på att vettigt sätt i knät när man matar, hon blir stel som en pinne och när det lossar så kastar hon sig framåt. Jag känner mig så förbannat ensam. Det känns som om anders inte lyfter ett finger när det gäller Ellen och det är jag som får ta ALLT.... alla kontakter, alla samtal, all matning, träning osv. Jag kommer knappt ur sängen pga värken i ryggen och jag förstår inte hur livet överhuvudtaget ska gå ihop när lillasyster kommer. All rädsla kring den lilla i magen hänger över mig jämt och jag har svårt att se att det ska kunna gå bra denna gången....
Varit på VC och fått molypect till E idag.... stackarn har sån hosta!
Deanna:
Ja vi ska prata om det så fort Ander blir ledig, kanske kan han ta henne en dag åtminstone av sin ledighet så får det bli bara min dag att göra vad jag vill... Vi har dessutom ett badrum i källarn som måste göras innan bebisen kommer så det ställer till det också eftersom anders måste lägga tid på det... Nåja det löser sig!
Idag satt Ellen i sin blå badstol när hon fick gröt, funkade helt ok!!!
Idag har vi äntligen fått hem vårt lilla djur... Pandan!! Å så har vi beställt en liten pony till Ellen med ... I love dessa namn!! Frågade även efter en vagn men de svarade bara med att fråga om den vi har inte funkar... Jo den funkar ganska ok men vi har inte råd att lägga 10 000 kr på en till. De verkade inte speciellt hjälpsamma när det gäller vagn men jag tycker att det verkligen borde vara nåt för dem att satsa på till oss, dels för att ellen ska börja på dagis och behöver en special eftersom hon inte kan sitta i en vanlig och dels för att vi ska kunna komma ut lite mer....
AnnaSC:
Men faktum är att vi inte har råd att köpa en vagn till .... vi kan ju inte behöva vara tvungna att lägga ut 20 000 kr på vagn... Att vi skulle behöva en syskonvagn för 10 000 är en helt annan femma tycker jag, men nu är ju inte det fysiskt möjligt eftersom Bugaboon inte görs som syskonvagn, hänger du med i min tankegång. Jag förstår ju också att det skulle vara ett argument från deras sida att vi behöver en annan vagn när vi får syskon men det är ju inte en människa i hela världens, ens men helt "normala" barn som behöver lägga 20 000 på en vagn bara för att det kommer syskon.