CP-prinsar och prinsessors skryt och infotråd nr 12!
ottarpslisa: d e ju d som e så finurligt med lagens formulering; är det inte det ena så är det andra. T.ex rampen går under det allmänna lämplighetskravet, hårdgjorda ytor kan anses gängse, likaså plattor osv osv. Bostadsanpassaren yckte vi skulle valt ett hus som står direkt på backen. Vi menade på att eftersom han har godkänt handfat å öppnare så har han indirekt godkänt hustypen och därmed borde rampen etc vara naturligt att få bidrag för... men icke..
vi kommer ju göra allt detta själva men d blir lite dyrare, suck.. som tur är har neli världens bästa plastmorfar som redan har fixat kanonfina rampen till henne... bilduppdateringar kommer inom kort på FB.
Suz: vilken tjej hon e, jolina! d e ju d där när d släpper, då kommer allt (ketchuoeffekten)
nästa vecka ska neli på eeg; får se vad detta utvisar...
å idag ska vi ha möte på dagis; rektor, specialpedagog, elevvårdshälsotemaet osv osv... hhmm, vet inte hur detta blir...
å vi har tidiagre pratat om att neli ska gå på dagis tills hon fyller 7, men jag e lite som så att hon kanske iaf ska börja nästa år.. å då får jag panik! dags att börja ta tag i detta...
nån som kan ge mig en diagnos? mina symptom:
lättirriterad, kan brista i gråt utan nån anledning alls, hår som inte vill glänsa, asocial, utan lust att göra nåt alls/helt inaktiv, eller precis tvärtom - rent av manisk..
tror jag behöver semester!! ja å roger ska till h-borg i helgen, utan barn... skönt!! men tror ja ska fundera på en helg på hotell alldeles mol allena...