Inlägg från: parisförlovad |Visa alla inlägg
  • parisförlovad

Bugaboo Bee tråden nr 3

Ååå.. snart har jag en Bee hemma hos mig me!! Som jag läst i denna tråd å önskat *lycklig*

• parisförlovad

Nu har jag fått min vagn!! Underbart!

När jag ska fälla upp vagnen är det rätt svårt att fälla ner sitsen, det knakar så d låter som den går sönder. Ska det vara så eller är det någon knapp jag missat någonstans??

• parisförlovad

När jag var å kollade på en Bee i en affär kunde inte min dotter sitta i den utan att sitsen åkte ner under henne.. De hade viss inte fällt upp den ordentligt. Dessutom visste de inte knappt hur man fällde ihop den eller vände på den Men här hemma fungerar allt jättebra med vår begagnade vagn

• parisförlovad
    Caan skrev 2009-05-09 07:53:48 följande:
    Hej!Är sugen på att köpa en Bee. Någon som vill berätta lite om för- och nackdelar med den. Måste man ha Babynest eller finns det andra mjukliftar som fungerar?
    Vi har babyproffsens mjuklift i. Den använder vi även i vår Phil&Ted´s vagn. Har bara haft vagnen någon vecka, e helt förälskad i den! Såå liten å smidig.
  • parisförlovad

Nu har jag använt vagnen en tid, å jag e fortfarande helt förälskad i den!! Den får t o m plats på "hatthyllan" i bagageluckan! *kär*
    Å min lille plutt älskar å åka i den. (å jag älskar å köra den )

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3