-
-
Haha, mmm söker väl mest bekräftelse för att kunna motivera för mig själv att det är ett bra beslut!
Vad tycker ni andra om Bee vs Gecko som modesty föreslog? Jag gillar inte Cam så mycket *duckar* och misstänker att geckon är lite lik den... -
Tjohooo! Jag ska få en Bee, jag ska få en Bee, jag ska få en Bee!!! *dansar runt i ring*
Visade filmsnutten från Bugaboos hemsida för sambon igår och han tyckte att vi absolut skulle ha en sån som komplement till swiften och syskonvagnen!!
Nu ska jag jaga begagnad men fasen vad få det är ute -
Ja så är det nog... nån måste väl dyka upp förr eller senare. Hoppas jag i alla fall!
OBS poängterar att det inte är en annons! -
Åå vad snällt! Eller ännu hellre inbox
Tusen tack!
-
Någon här som har sytt egen suflett?
-
Ledsen för terroriseringen girls... är det några kända problem med vagnen som jag ska tänka på vid köp? Eller är det säkrast att köpa en sprillans så att jag får garantin?
-
Tack för svar! Tror du att problemet är lika utbrett som det med Camen? Jag skulle inte våga köpa en Cam med det nya chassit begagnat.. Hmm, kanske man ska satsa på en ny istället?
-
Ahaa, ok då är det ju lite skillnad.
-
Tjohoo! Nu har jag bokat en roooosa Bee, kommer inte förrän slutet av månaden och jag längtar!