Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bevisar bara att "deras" tester är lika med NOLL!! Dessa missar bör ej kunna ske......

Zvartaliljan skrev 2009-04-06 10:58:53 följande:
    Någon som läst vagntestet i senaste Vi Föräldrar?? Där får Bugaboo Bee jättebra betyg förutom för att den "ej har vändbar sittdel" URSÄKTA?? Det har då i alla fall min Bee så jag vet inte vad för exemplar de fått tag på eller så sket de i att läsa manualen!!
  • Lille Mammsen

Jippiiiii....nu har jag efter mycket om o men fått en instr.bok+dvd skickat från Bugaboo.........eftersom butiken som börjar på H och slutar på N slarvade bort mitt set innan jag hämtade vagnen o INTE ville hjälpa mig att skaffa fram någo nytt till mig Nu kan jag äntligen börja läsa hur man gör me allt dvs montering mm o börja fixa o dona!!

• Lille Mammsen

Ja me! Dock har jag ej kollat/testat om denna är mycket bättre?!

ami skrev 2009-04-19 19:12:47 följande:
    Har fått annan sele från bugaboo. Med muffar man kan ta bort! Äntligen slipper man störa sig på selen
  • Lille Mammsen

Då har du haft tur!! Jag fick kalla handen fler gånger och en mycket otrevlig o spydig ton.....
    In vivo skrev 2009-04-23 13:01:36 följande:

Vi köpte vår Bee på Haven och fick problem med bromsen.Haven hänvisade oss till Bugaboo, men vi fick inget svar av dem. Därför vände vi oss återigen till Haven som tack och lov kontaktade Bugaboo. Och nu har vi en ny vagn.Men det blir förstås svårare om det inte finns något kvitto. Haven vill nog bara hjälpa till om de känner sig tvungna.Lycka till!
  • Lille Mammsen

Super pris!

jempy80 skrev 2009-05-15 19:15:14 följande:
    köpte en beggad bee idag. uttagen 09. ser i princip ny ut. den har blå suflett och de följde med sommarsuflett(ny i förpackn), mugghållare, parasoll samt en oanvänd svart babynest. allt för 3000. de måste väll va billigt?
  • Lille Mammsen

Inge svårt! Finns på blocket,FL och tradera

januaribebis2010 skrev 2009-05-28 11:12:03 följande:
    ok tack så mycket, bor i norrland så då får jag välja en annan vagn Älskar Geckon, får försöka hitta en sådan igen...
  • Lille Mammsen

Har ingen cam...dock ägare till Gecko + Bee Men min lill-kille e dock över året och köpte Been som extra vagn!

Preggie skrev 2009-06-09 13:20:52 följande:
    Haha, mmm söker väl mest bekräftelse för att kunna motivera för mig själv att det är ett bra beslut! Vad tycker ni andra om Bee vs Gecko som modesty föreslog? Jag gillar inte Cam så mycket *duckar* och misstänker att geckon är lite lik den...
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3