Inlägg från: lolo21 |Visa alla inlägg
  • lolo21

Bugaboo Bee tråden nr 3

straw2008 skrev 2009-07-02 15:35:23 följande:
    Vi har båda två men använder bara been till vår 10-mån.Om du "får" en tvååring är cameleon för liten (nu kommer flera komma o skriva att det är den visst inte men- JO den är liten) o då skulle jag satsa på en bee. Varför tror du att du behöver en "ordentlig" vagn till en tvååring? Jag vet ingen tvååring som åker småbarnsbarnsvagn utan den har oftast föräldrarnabytt ut till en nättare! Vad du än skaffar så kommer du förmodligen älska den, bästa vagnen juh! Men som sagt en cam till en 1-åring men annars en bee.
    Oj detta var intressant. Vi har en Cam som vi älskar men jag är sugen på att komplettera med en Bee. Har en son på 21 månader som _älskar_ sin Cam.
    (Nu när jag tänker på saken menar du ju säkert en "normalstor" 2åring, min är inte riktigt två men väger bara 9500 och är 73 kort..)

Men är Cam en småbarnsvagn? Vi kanske är helt sena här utan att veta om det {#lang_emotions_wink}
    Hur länge brukar man använda den? Vi trodde vi kunde ha den hela vagnperioden.. o sonen åker _mkt_ vagn!
  • lolo21
    Stargirl skrev 2009-07-03 09:50:07 följande:
    Vi har kört våran Cam hela vagntiden för sonen och dottern nu 2,5 år åker både Bee och Cam. Det beror lite på vilken vagn som står i hallen och vilken som ligger i bilen.
    Jag förstår=) Låter som en lysande kombo, är så sugen på en Bee också men tror inte sambon tycker samma;P
  • lolo21
    Shoegirl skrev 2009-07-03 10:54:44 följande:
    Jag tycker Cam fungerar hela barnperioden.Men så har jag aldrig förstått varför en 4-åring ska åka vagn
    Hehe nej när wille är fyra hoppas jag verkligen inte att han åker vagn, nu är han ju inte två än.. Han somnar bara i vagnen dagtid, han älskar verkligen sin Cam.
  • lolo21
    Stargirl skrev 2009-07-03 11:20:57 följande:
    Efter att ha kört Bee i hela två veckor på semester var det skönt att köra Cam igen..... Tycker det är en perfekt kombination faktiskt. Man kan alltid kika på Blocket efter begagnade Bee....fast de är rätt sällsynta faktiskt.
    Ja jag har upptäckt att det inte finns så många.. tyvärr. För någon ny lär jag inte "få" köpa;P
  • lolo21

Funkar Petunia Picklebottom på Bee?

• lolo21
    Eleora skrev 2009-07-04 09:46:00 följande:
    Vet att det finns några här som hävdar att det är enda tänkbara alternativet. Så ja.
    Åh det låter ju utmärkt {#lang_emotions_smile} Har en på min Cam och älskar den.
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3