Duschar du med smycken på?
Blev bara nyfiken om du duschar med smycken på dig?
Som örhängen, halsband, förlovnings/vigselring?
Jag tar av mig ALLT!
Blev bara nyfiken om du duschar med smycken på dig?
Som örhängen, halsband, förlovnings/vigselring?
Jag tar av mig ALLT!
Om jag har ett halsband som bara är en tunn kedja med en berlock behåller jag det på, men andra smycken åker av.
sen jag fick tillbaka min förlovningsring som försvann o var borta i tre månader så har jag ALLTID den på, hur äckligt det än må vara så tänker jag INTE tappa bort den igen!!
Varför skulle det vara äckligt att ha guldsmycken i duschen?
Ja det gör jag.
Japp, jag har örhängen och halsband på
Tar av allt utom örhängena, har 11 hål så det skulle vara lite jobbigt
Jag brukar upptäcka att de är på när jag schamponerar. Så ja.
Halsband brukar jag ta av men aldrig mina ringar.
Ja, med örhängen alltid. Guldkedja ibland när jag är inne i en period då jag använder kedja.
Silver kan bli missfärgat av vissa typer av shampoo fick jg lära mig när jag jobbade i en smyckest atelje.
Jag tar av mig allt om jag är hemma och duschar på gymmet behåller ja iaf ringen på så att jag inte ska tappa bort den!
Alla smycken utom ringarna byter jag varje dag till olika, så de åker av hur som helst varje kväll. Ringarna tar jag alltid av mig när jag duschar, främst för att jag tycker det är så läskigt att ha ringarna på när jag ska smörja in mig efteråt. Tar även av ringarna på morgonen när jag tvättar ansiktet och smörjer in fuktkräm.
duschar med vigselringen (men diskar inte med den) men inga andra smycken.
jag tar av mig allt jag med :) skönast så tycker jag!
jag brukar ha "allt" på mej... lr inte örhängen, men mina ringar(förloving+vigsel) som jag alltid har... annars har jag sällan ngt annat smycke på mej..
fast brukar tvätta under dom i duschen..
skulle jag ta av mej dom så skulle jag bara glömma att sätta på dom igen, jag e så slarvig ;)