Gahhh Varför känns det som jag gjort bort mig?
Måste bara få ventilera min bakis-ångest idag .....
Igår var vi ute med goda vänner och de flesta känner jag rätt så väl sen innan men sen var det några nya ansikten.
Vi var ute o käkade o drack och hade hur trevligt som helst!! Vi blev askalas och gick en krogrunda, vi skrattade o dansade hela natten lång. Och helt ärligt så hade jag supertrevligt, jag var ovanligt glad och social och kände mig avslappnad på riktigt länge i nytt sällskap, jag vågade bjuda på mig själv och släppa loss. Jag tyckte jag uppträdde på ett bra sätt trots alkoholen och var inte dum eller elak eller nåt sånt men idag kan jag ändå inte låta bli att få lite ångest.
Kanske släppte jag loss för mycket, jag kanske pratade för mycket, tog för mycket plats? Kanske skulle vart lugnare?? Men alla verkade ha hur trevligt som helst o alla släppte loss så att säga. Och dom "nya" tjejerna verkade gilla mig och trivas i mitt sällskap men varför känner man idag som att man släppt loss lite för mycket, kanske var för pratig o go glad?? Tänk om dom tyckte jag var överdriven eller trodde att jag var nåt? Skumma tankar jag vet.....
Åh ekanske för att man är bakis, vad vet jag, hade iallafall trevligt men kan ändå inte låta bli att känna lite ångest.
Hoppas ni förstår hur jag menar!