• leolina

LindeMammor05

Får man va me i eran tråd?
    Mina barn är ju inte födda 05 men jag går ju hemma o så,skulle va kul o fika nångång...lägger till mig i listan iallafall!

EnglaMax (johanna 22år lindesberg)BF 11/4----------Max 30/3 3055g ,längd 52
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)BF 29/9-----
    Leolina (Madeliene 26 år Lindesberg)............Lucas 17/5-03 Malva 14/8-04

• leolina

JAHA!
    är ni nå fikasugna tjejer?
    Det är jag!!!!!!ska vi inte ta o planera in nåt?
    På lördag blir det Noramarken...längtar---älskar marknader!

• leolina

tisdag klockan 14?
    passar det nån?

• leolina

Malva fick sin 1 års spruta igår!
    O sen var det till att grina hela kvällen...det brukar hon aldrig göra,så det måste ha varit sprutans fel,..konstigt nog sa hon ingenting när hon fick sprutan,bara tittade förvånat!
    Läkaren upptäckte ett blåsljud på hjärtat så vi ska tebax om några veckor o lyssna igen,antagligen inget farligt trodde dom...det var ganska vanligt o växer kanske bort eller märks bara om man har feber!
    Idag ska jag äta på wokhouse.gott.....sen kanske jag ska sälja vagnen...bara ett problem....jag får inte ihop den längre....kan inte!!!Hoppas Jimmy klarar det!
    Ha det alla Lindetöser!

• leolina

NU har jag sålt min vagn o åkt i ilfart till örebro o köpt en nu vagn....NU är jag NÖJD!!!

• leolina

det gick jättebra med vagnen på marken...tror jag ....det var min lillebror som körde hela tiden...fick inte ens prova den.....handlade loss ordentligt.....korv,chips,godis,2 mössor,vinterkläder till Lucas,polis t-shirt mm.Längtar till Lindemarken...är det den 16 i år? ha re!

• leolina

Fika träff : på wieners 30/8 Tisdag kl: 14:00 *

ev LeoLina med lucas &malva
    ev: EnglaMax med Max (5 månaders sprutan)
    Peand med Jonas och Jesper
    ev. Druvan med Kevin + kompis med filip
    Mysan 77 & Levina
    ev: Bitte o Emil (birgitta)

• leolina

englamax: kolla myrorna efter kläder....vissa dagar har dom massor....men ibland bara 70 tals,kostar mellan 10-20 kr för ett plagg!

• leolina

nån som varit på saker o sockor i örebro?
    skulle vilja handla lite leksaker o kläder,men de har ju så konstiga öppettider!
    Imorse vaknade både Lucas o Malva kl 6...hann ju inte ens äta frukost själv...tycker om att ha egen tid på morgonen...tyvärr så blir det nästan aldrig så...hela familjen är morgonpigga!

• leolina

hej o hallå! Nån som varit på me and i party nångång?
    Jag har skickat in en anmälan om att jag vill ha ett party,få se om det blir något....man skeulle bjuda 10,helst 15 personer,så ni är ni intresserade får ni mer än gärna komma!
    www.meandi.se kan ni titta på kläderna!
    Här hemma har jag o Malva haft magsjuka,o nu är vi förkylda! uscha meja!
    Har börjat motionera lite smått för att orka gå till dagis om ca 1 månad....bara uppförsbacke!Skulle ha gått på prova på aerobics i veckan men jag blev för lat!!!
    ni som har störrre barn- coop forum i örebro har bävernylon kängor från strl 24, 99 kr...köpte åt lucas o de verkar bra!Jaha o inte har man fått på sig kläderna än,,,,ska nog klä på mig nu!
    Ha det bra!

• leolina

jag har inte sett kläderna själv i verkligheten så jag vet inte om det är tryck på alla kläder!
    Skickade in anmälan igår...får se om jag får nåt svar!HOPPAS!
    Jag älskar att shoppa barnkläder!
    Får se om jag o barnen går på kyrkis imorron..Jimmy är ledig så vi kanske stannar hemma o umgås istället!
    Idag har vi varit o gjort stan...fikade på frosth...lånade bakböcker på bibblan så nu ska det bakas....var in på skoshopen o provade rosa vinterstövlar på Malva...SÅ söta...synd bara att Malva har så tjocka ben så det gick inte att dra igen dragkedjan...inte ens i stl 21.
    jaja,nu ska jag gå o käka tacogratäng...mumsfillibabba!!!!!!

• leolina

gomorron!
    Sybd att amn snart ska börja jobba...vill ju oxå gå på bio!
    Lucas sov hos farmor i natt så idag struntar vi i kyrkis!
    Nån som vet hur man gör en hemsida? Usch,tycker det är så svårt med sånt där!

• leolina

Hoppas ni har kul på kyrkis!
    Själv har jag bakat chokladjitterbuggar o misslyckades så klart...det gör jag 99% av allt jag bakar.Det bara kladdar ihop sig o blir till en stor smet!
    Cissi: oj det där verkar svårt...vet inte om jag klarar det...ska fråga min lillebror om han nkan fixa det,han är lite mer haj på såna grejer!
    Nä,nu ska jag gå o provsmaka dom misslyckades bakverk!

• leolina

nån som vill ha tidningar?
    Jag håller på att rensa o måste bli av med lite!
    jag har 20 st vi föräldrar tidningar o 8 st gravid o vänta barn tidningar,så säg till annars slänger jag dom!
    Är det nån som varit i kumla o köpt skor?
    Dom tillverkar kavat där o har visst fabriksförsäljning,vad jag förstått!
    Skulle va kul o veta vad de kostar!

• leolina

vilka sjusovare det finns....vi har redan gått en promenad o varit o skogen o lekt med skolbarnen..o så har vi cyklat lite ute på vägen!
    Igår bakade jag marknadskarameller o jag lyckades...konstigt nog!

• leolina

nån som är intresserad av att komma på trollungar party hemma hos mig?
    vet ej vilket datum...men in början av november antagligen!

• leolina

kläderna finns här:
    www.trollungar.se
    Normala kläder..inget outstanding...men jag tycker det är kul med barnkläder så jag provar det mesta!

• leolina

jag har inte hört nått från me and i partyt!
    Kanske dom inte har någon säljare i närheten av Lindesberg....ska skicka iväg ett till meddelande så får vi se.Tycker att dom hade lite roligare kläder där...men jaja,vi får se vad som händer!
    ingen som varit på saker o sockor i örebro?
    www.sakerochsockor.se

• leolina

har aldrig varit där men vill väldigt gärna....fast det är ju så dumt med öppettiderna...stämmer aldrig med när jag är i örebro!

• leolina

jaha...så har man varit på tupperwareparty hos grannen!
    Skulle absolut inte handla nånting....men som det alltid blir.....
    det vart ergonomiska barnbestick o 2 muggar med lock(bra att ha när barnen ska på utflykt med dagis). 200 spänn fattigare...
    Nu har jag fått pippi på partyn...kanske ska ha ett keramik party...SÅÅ snygga grejer fast fasligt dyrt....men drömma kan man ju!

Svar på tråden LindeMammor05