Inlägg från: Mussa Mus |Visa alla inlägg
  • Mussa Mus

LindeMammor05

Hallå hallå!!!
    Peand... jag tror på det där att det bara är ni som är desperata efter sällskap närå!Skulle gått på kyrkis idag, men sen blev jag kvar inne i stan lite för länge "typiskt". Men jag ska gå sen och så vet jag två till som kommer att gå så det vore ju kul om ni åxå fortsatte gå!!!

• Mussa Mus

Linda..... jag tror att det där i Nora är den 24:e

• Mussa Mus

Linda...jajjemen alla sover och det är dödstyst i hela huset....väntar bara på att kaoset ska bryta ut Själv då allt väl?

• Mussa Mus

englamax....skulle du gå på simmet eller??

• Mussa Mus

Linda...japp, jag och åsa var där i våras...och det stämmer att det var grymt mycket folk, men så gjorde vi en hel del fynd åxå! det är ju alltid kul!

• Mussa Mus

englamax....nej jag tror inte att det är försent att börja....har inte ledarn ring till dej för det sa hon att hon skulle.vi har ju missat flera gånger och nån har bara varit där en gång osv...

• Mussa Mus

englamax...nej det tycker jag inte....hon visar ju bara lite och sen grejar man ju själv med barnen....fast nästa gång är utan ledare...men om du vill komma då så kan ju vi andra visa dej lite vad vi har gjort!

• Mussa Mus

englamax...oj nu blev det kanske att se ut som att jag svarade på det där om tråden...är ju inte så händig på det här med datorer...men gör det du!...inte för att jag fattar så mycket men men...

• Mussa Mus

Linda....skulle gärna vilja kunna göra det...men jag är så värelös på det kan typ lösa två ord på ett helt kosord ....men det sägs ju att man blir smart av det, men det är väl bara att inse att jag inte är så smart!

• Mussa Mus

Linda...det är bara det att jag inte har nån digitalkamera....och skulle jag haft det så skulle jag säkert inte klarat av att lägga ut en bild för jag kan nada om datorer!!!...men det ser ju mycker roligarev ut med bild ju.....får köpa en kamera och gå en kurs!

Svar på tråden LindeMammor05