• Smindy

LindeMammor05

Hej! Madeliene (Leolina) tipsade mig om den här tråden! Lägger till mig.
    Jag har 2 barn, Emma & Isac. Väntar det tredje barnet med min älskling Hasse! Vi jobbar båda på f.d. Premia, nuvarande Nordic Lunch Drift AB som det så fint heter.. Börjar jobba på måndag igen efter 5 veckors semester...Bläää! Vill inte men jag slutar ju i december så jag får väl stå ut! Jag kan tyvärr inte bli med & fika. Jobbar ju då..
    Jag visste inte att Wiener hade lekrum! Jag har inte så roliga minnen därifrån med barn. Jag & min syster var där en gång med barnen & det var nog det värsta jag varit med om... Ungarna var högljudda, pratade bajs & var allmänt jobbiga... Det satt några bredvid oss men dom gick...Det var pinsamt..
    Jag är ju gärna med här & snackar & det kanske blir en ny fika med bättre tid för mig!

EnglaMax (johanna 22år lindesberg)BF 11/4-----Max 30/3 3055g ,längd 52
    Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)BF 5/4-------Levina 9/4 3945g, längd 50
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
    Krissy81 (Kristina 24 år lindesberg) BF 9/8-----Lucas 9/5 975g, längd 36
    Druvan(jessica 30 lindesberg)-----------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52
    Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11------------------
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)BF 29/9------
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 13/2-----

lindemammor som har barn födda tidigare änn 05:

Leolina (Madeliene 26 år Lindesberg)BF 03,04--------Lucas 17/5-03 Malva 14/8-04
    Neas mamma(Jennifer 22år Gusselby)BF 03--------- Linnea 11/8 -03
    Mary1 (Marie 22 år Gusselby) BF 02------------------Matilda 29/12 -02
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 99,00------------Emma 14/5-99, Isac 14/12-00

• Smindy

Englamax- Du kan ju ringa dit på 80203 & fråga efter Linda Hedblad. Det är hon som sköter det! Annars är det bara bra här. Vi var till Eskilstuna-Parken Zoo igår! Jag tror att du kallade min son för Jakob... När du skrev om att han säkert inte kände igen dig från dagis! Han heter Isac. Kan inte du lägga till mig igen? Snälla... Jag tappar säkert bort nån annan istället..

• Smindy

Hallå tjejer! Jag ska äta min sena frukost nu bestående av en stor mugg med kaffe, baguetter med majonnäs, kyckling, tomat & gurka!!! GUD vad gott!! Hoppas allt är bra med er! Jag är lite dålig på att skriva här men ni glömmer väl inte bort mig? hehe...

• Smindy

Hallå på er tjejer! Vad fiiina ni var i tidningen!

• Smindy

Hallå brudar!! Någon som har filmtips??

• Smindy

Någon hade skrivit en tråd om tomma gästböcker & där stog det att alla ska få tillbaka inläggen som fanns! Men jag vet inte om jag törs lita på det!

• Smindy

Finns den att hyra eller går den på bio?? Jag har ingen bra koll....

• Smindy

Jag var inne på "Väntar barn" & då var det en kille som skrev & dessutom lovade att man skulle få tillbaka alla inläggen... Hur har nu törs lova det??

• Smindy

Ok! Ska se till att hyra den! Själv rekommenderar jag Zozo!! Såg den på bio & jag fick både skratta så tårarna rann & grina för att det var sorgligt!

• Smindy

Vadå?? Har Marie fått en kille??? Jag träffade henne i tisdag & då sa hon att hon var beredd att ta livet av sig... Hon var enorm & färdig att spricka! Vad roligt! Jag vill att det ska bli februari!!!

Svar på tråden LindeMammor05