LindeMammor05
Hej!
Kul att det är fler mammor från Lindetrakten ute på nätet. Jag har precis registrerat mig på denna sida. Jag heter Anna och bor i Vedevåg och har en son som också heter Max. Han är snart nio månader. Ha det!
Hej!
Kul att det är fler mammor från Lindetrakten ute på nätet. Jag har precis registrerat mig på denna sida. Jag heter Anna och bor i Vedevåg och har en son som också heter Max. Han är snart nio månader. Ha det!
Hej MussaMus, vilket fyndigt namn. Vad gör du på fredagskvällen då. Anna
Tack för ett trevligt välkomnande på tråden. Jag heter alltså Anna och är 27 år och är lärare. Vedevåg bor jag i och jag känner Karin och Åsa sen tidigare, men tycker att det är kul att knyta nya kontakter. Sonen heter Max och är snart nio månader. Han är född den 7 januari. Han var 50 cm lång och vägde 3450 g. Han är en glad prick för det mesta och jag önskade bara att han sov lite bättre på nätterna. Nä, nu ska jag gå och kolla på Idol. Ha de
Hej Alla! Hoppas alla inköp går bra, sängar, bilar m.m. Själv ska jag åka och handla en bärstol åt Max, alltid något.
Jenny Jag är lärare och ställer gärna upp om du behöver en testperson. Det är bara du hör av dig. Jag får se om jag hinner komma iväg till 8.00 på måndag, det tar lite tid när man har en son som helst ska äta frukosten själv. Var ses ni ifall vi hinner?
Karin Lina tror att det är ledare på babysimmet imorgon, bara så att du vet.
Nu ska jag gå och slipa några dörrar, alltid är det något med huset. Ha de A