LindeMammor05
Englamax: Lägg till mig på listan över Lindesmammor Kevin 22/6-05.
Sedan anmäler jag mig preliminärt för fika på wiener 30/8 Kl. 14.00
Englamax: Lägg till mig på listan över Lindesmammor Kevin 22/6-05.
Sedan anmäler jag mig preliminärt för fika på wiener 30/8 Kl. 14.00
EnglaMax; Jag är 30 år och Kevin vägde 3600 gram och var 52 cm lång.
Jag kanske tar med en kompis som har en son Filip på snart 10 mån till fikat på Tis om det är ok!
Hej på er alla!
Bu vilket väder,man känner inte för att göra så mycket.
Väntar på tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga tvätt.
Får se hur det går för jag har en knölfis i knät som inte riktigt kan bestämma sig vad han vill och det är då svårt att få någonting gjort.
Är nog hungrig ingen, känns inte som man gör något annat än matar Kevin.
Mat och sovning får det nog bli,som det låter........
EnglaMax; Ha en bra fika!
Peand: Städa på i regnet, tråkigt men ett måste ibland!
Vi hörs!
Englamax; Jag och Kevin har sovit eftermiddag och vaknade nu 17.15, det behövdes verkligen.
Angående fikat så kan vi väl träffas i hörnet mellan Norevägen och Norevägen vid Elskåpet om du förstår( vägen sedan ner blir Schrödersbacke).
Är det ok att vi går vid 13.30 tiden?
Englamax; Svårt och jobbigt det där med tänder men fram måste de ju på ett eller annat sätt, nog svårt attt lindra.
Nej min vän bor på Brodalen och går troligtvis från det hållet och sedan ses vi vid Wiener.
Du får väl höra av dig imorgon när du vet mer bestämt om du följer med o0ch hur Max mår!
Ska nu krypa ner i sängen och göra min man sällskap som är trött och min son sover också men troligtvis inte för natten, vill nog ha mat snart.
Ruggigt väder, skönt att mysa och ligga och höra på hur det blåser utanför.
Godnatt, vi hörs och ses imorgon mina vänner!
Go morgon på er alla!
Vill tacka för fikat och sällskapet igår.
Det var trevligt och det får vi göra fler gånger.
Vi hörs och ses kanske igen, kram Jessica & Kevin
Hej på er alla!
Englamax: Jo tack, dagarna rullar på!
Försöker få lite gjort här hemma innan helgen kommer.
Imorgon fredag är det första träffen på bvc efter att vi fick våra bebisar, ska bli spännande att träffas.
Sedan har vi kräftfiskeland på kvällen vid Åstigen, hoppas verkligen att det går bättre denna gången och att vi får lite iallafall.
Kult nöje om inte annat!
På lördagen så bär det av till Filipstad på marken ,ska bli roligt.
Vill fynda lite kläder till Kevin.
Måste också försöka ta oss till Nora och kolla lite någon gång, alltid roligt att göra fynd.
Vi kan väl ses någon dag nästa vecka om du har tid och lust, vi hörs väl här på nätet om inte annat!
Ha det så bra, vi hörs och ses igen.
Ps: Tala gärna om när ni ev vill ta en fika nästa gång, men helst inte en tisdag eller fredag.
Min komps Lillemor och MichelleÖ hänger gärna på då!
Kul med många människor!
Mysan 77: Ja det är det sista kräftfisket imorgon fredag!
Det låter bra att åka till Nora en dag för att shoppa och fika lite, har tyvärr inget körkort men det kanske går ändå.
Peand: Ha det bra hos frissan och lycka till med Dopet på Lördag1