LindeMammor05
balluran (heli 26 år).....john 18/1 05............helena14/2 03
balluran (heli 26 år).....john 18/1 05............helena14/2 03
hej hallå såg att ni pratade om kyrkis, har varit där en gång med min son vilka dagar brukar ni gå dit?
då ska jag komma på tisdag! kul att ses på riktigt
hej på er alla! tuvär kan inte jag o john komma, åker till farmor då...men det blir väl fler fika träffar! annars så ses vi nog på tisdag nästa vecka hoppas jag!
tacj johanna. farmor bor i eskilstuna så det blir inte så ofta......
Matsdotter tack för välkomnandet! jodå vi lär nog ses ska på kyrkis på tisdag hade jag tänkt mej! ha det gött allihoppa! o balluran är min mans gamla comradio namn!
hej allihopa! idag har det varit ännu en jobbig natt för grabben, tänk om man kunde veta exakt vad det är när dem inte mår bra lr såver bra......man känner sej ju så maktlös...
jag menade förstås i natt. inte idag he he
tack så mycket! han vaknar flera ggr, han gråter inte men kan inte såva ordentligt o när han somnat o man lägger ner honom i sängen tar det kke 15min så är han vaken igen, kan det vara tänderna tro?
tack så mycket! han vaknar flera ggr, han gråter inte men kan inte såva ordentligt o när han somnat o man lägger ner honom i sängen tar det kke 15min så är han vaken igen, kan det vara tänderna tro?
solhöjden var han vaken mycket då innan tanden? vad gjorde du för att underlätta????
här är en till som läst isfolket, synd att dem inte går att låna på bibblan.....äger inga själv längre..