• Molaris

LindeMammor05

Hej johanna!
    Har äntligen fått komma till datorn! Och hittar er där!
    Ja föräldrarpenningen är en hel djungel! Man vill ta ut så lite dagar som möjligt men ändå måste man ju över leva!

• Molaris

Tjena,tjena mitt bena Petra !
    Har alldeles nyss läst ut Mias hemligheter var kanon bra !!!!
    Men tyvärr alldeles för kort !
    Är svårt att sluta läsa!

• Molaris

Petra- Ja, hi hi! Själv fick jag ta med mig boken i på dass och låsa för att få vara ifred och läsa! Kanske tur att den inte var längre!! Vore ju inte bra för familjelivet!

• Molaris

Den är super bra! Nej nu tror jag det är dax för horisontal läge ! Ha det bra alla mammor och god natt!

• Molaris

Petra och Karolina - var det trevligt på mäsan? mycket folk?
    Vi installerade en kamin för några år sedan! Helt underbart! Är värt varenda krona! (nästan).Specielt eftersom våran bergvärme inte fungerar ordentligt. 10 grader inne är ingen hitt!

• Molaris

Carolina_ Ha det så bra imorgon hoppas du hittar mycket!

Petra- Jag kommer inte till kyrkis imorgon, vi tar en liten tripp till stkholmia och hälsar på mina två små syskon som är där! Hoppas ni inte sjunger så ni blir hesa i morgon! Hi,hi.(be en bön för mig med) Ses på torsdag. Kram cissie

• Molaris

Petra- Det blir bra. Skall försöka röja, så alla kommer in på Torsdag. Tar du bussen och bedriver taxi verksamhet då?
    Skall bli kul att träffas!
    Cissie

• Molaris

Petra- Själv klart skall du få flera koppar kaffe! Men det vore ju trevligt om man kan ta sig fram till köksbordet utan att leka inte nudda golv! Jag har jobbat idag så pappa Henrik och alla barnen har varit hemma och då ser det ut där efter!

• Molaris

Petra- Bäst att jag skriver något bra om han, annars kommer han snart hit och börjar läsa!!!! Nej, då han har varit jätte duktig och grejat en stor pumpa med barnen. Och varit iväg på simskola med Zebban så jag skall inte klaga idag!( Men det finns ju andra dagar man kan få spunk för mindre).

• Molaris

Petra- Dax att krypa till kojs! Min minsta juvel har inte förståt det här med vinter tid ännu! Hoppas hon snart fattar att hennes mamma behöver sova lite mer! Ha det bra ses på Torsdag när du kommer med dubbel j. Kram Cissie

• Molaris

Petra- Hur långt orkar du "stava", (hi,hi,kom på att man kan tolka stava på flera vis!)Jag menar gå med stavar! Det ger väldigt bra träning. min rygg brukar vara blöt efter en omgång! tänkte bara pga av ditt drickande! (oj,oj det här blit bara värre och värre!!!)

• Molaris

Kanske jag skall hitta in mig i denna tråd oxå!

*barn födda 05*
    AnnaMax (Anna 27år Vedevåg)--------------Max 7/1 3450g, längd 50
    balluran (heli 26 år lindesberg)---------------john 18/1 g? längd?
    Mella(Åsa 28 år Vedevåg)---------------------Isak 14/2 g? längd?
    Mussa mus(karin 23år vedevåg)--------------Hilda 19/2 2725g, längd 48
    isaccc(Linda 25år Löa) ------------------------Isac 24/2 2900g , längd 50
    Matsdotter (Carolina ** år Lindesberg)-------Maya 28/3 2120 g, längd 42
    EnglaMax (johanna 21år lindesberg)----------Max 30/3 3055g ,längd 52
    Morotsmamman (Linda 26år Kopparberg) ---Maximus 6/4 3865g, längd 52
    Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)--------------Levina 9/4 3945g, längd 50
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
    Solhöjden ( Maria 30år Lindesberg------------ Patric 22/4 3675g längd 50
    Krissy81 (Kristina 24 år lindesberg) -----------Lucas 9/5 975g, längd 36
    Druvan(jessica 30 lindesberg)-----------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52
    Michelle ö(michelle 22år lindesberg)-----------Jakob 23/7 3725g , längd 51
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)---------- ---- Joachim 22/9 3535g, längd 48
    Malmhagen (sara 22år Lindesberg)------------ Victor 14/12 04 3425g längd 50
    Annizz (Anna 20år Fingerboda)------------------Jenna 3/9 3950g längd 51
    Molaris (Cissie 29 år Rya, Lindesberg)----------Tindra 1/5 3050g Längd 50 cm
    *gravida 05*

Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 13/2------
    Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11--------------

• Molaris

Petra- Värst vad mycket vatten det går åt i ditt strykjärn. Ha det bra med tvätten. Själv har jag en frustrerad make som står och hänger över axeln och vill spela poker!!!!
    Så jag får väl gå och lägga mig och drömma om all mat jag inte får äta i morgon!
    Kram Cissie

Svar på tråden LindeMammor05