• Knuff

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Vad stod det om Sara?? Vad blev det?? När?

Nu är jag nyfiken!

• Knuff

Glömde det viktigaste...

Grattis Sara!!! Äntligen

• Knuff

Har det regnat i natt?? Jag ser att det är blött ute men har inte hört ett ljud. Sovit som en stock! Räknar med ännu en dag i soffan med fleecefilten, ett gäng kuddar och fjärrkontrollen i högsta hugg.

Jag hänger gärna med på ett fika om jag är i form Vi får helt enkelt se. Ännu känner jag inget mer än sammandragningar lite då och då. Jag vaggar omkring i lugn och ro, gör det jag har lust med. Känns lite lyxigt....

• Knuff

Onsdag fungerar bäst för mig, ska till bm på tisdag vid lunch. Det är det som är bestämt men man kan ju inte planera allt

• Knuff

Muttter Mutter!!! Inget sniffande här!! Fortfarande påskägg i magen.... Har börjat tröttna nu och humöret blir inte bättre ju längre vi får vänta.

Ska luncha i dag!

• Knuff

Lunch lättar upp min tillvaro!
    Vi ses!

• Knuff

Tyvärr ingen lunch för mig idag.
    Andra planer, dock ingen bebis i sikte vad jag vet.

• Knuff

Nix, inget fika! Har beställt bebis!
    Var på Östra i dag och vi ska in i morgon bitti för en koll och eventuell igångsättning. Om det inte blir i morgon så blir det söndag Tjoho! Enligt tillväxt-ul ska han väga 3717g och har 96 mm i diameter på skallen. Alla prov såg bra ut men det var lite fostervatten, därför ville de få igång mig. Känns bra att det snart är dags. Det dyker väl upp info efter helgen!

• Knuff

Tack för alla tummar ni håller!
    Här har jag kolhydratladdat med pasta till både lunch och middag. Följer upp med en påse små godis... Sitter i soffan och vilar inför morgondagen... kanske redan i natt... Fjärilar i magen!!

• Knuff

Hej!
    Edwin, Johan och Jag är på BB!
    Edwin kom igår söndags 14.01 och vägde 3970g och var 49cm.
    Vi mår alla bra.

Min egna nätverkstekniker (läs Johan) hade med sig min dator när han var hemma en liten stund, hittade ett fungerande nätverksuttag och har nu kopplat upp mig från sängen inne på BB.

Berättar mer sen

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3